کد خبر : 49318 / /
/

شگفتانه بهمن موتور ویژه دهه فجر | متقاضیان خودروهای لوکس دیگنیتی و فیدلیتی برای ثبت نهایی عجله کنید | متقاضیان ریسپکت چقدر سود می کنند؟

شرکت بهمن موتور در مورد خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی نوبت تحویل زمستان که پیش از این در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند اطلاعیه ای صادر کرد.

شگفتانه بهمن موتور ویژه دهه فجر | متقاضیان خودروهای لوکس دیگنیتی و فیدلیتی برای ثبت نهایی عجله کنید | متقاضیان ریسپکت چقدر سود می کنند؟

گروه بهمن با صدور اطلاعیه در خصوص تحویل خودروهای سامانه یکپارچه نوبت زمستان، اطلاعیه‌ای صادر کرد. به گزارش بهمن نیوز، در اطلاعیه بهمن موتور آمده است: پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص زمان فراخوان تکمیل وجه متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی با نوبت زمستان ۱۴۰۲، به اطلاع متقاضیان محترم و عاملیت‌های مجاز می‌رساند، بر اساس اولویت مندرج در لیست انتظار اعلام شده از سوی سامانه یکپارچه، امکان فراخوان تعدادی از متقاضیان فوق، جهت تکمیل وجه و ثبت نام نهایی در اسفند ماه ۱۴۰۲ با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز کاری فراهم خواهد بود.

بدیهی است، اطلاع رسانی لازم در خصوص زمان فراخوان ثبت نام و تکمیل وجه، متعاقباً از طریق ارسال پیامک به شماره همراه مندرج در سامانه یکپارچه این گروه از متقاضیان صورت خواهد پذیرفت. همچنین به منظور رفاه حال متقاضیان گرامی، مهلت زمان تکمیل وجه، در این مرحله از فراخوان، از ۷۲ ساعت (مهلت قانونی) به ۱۰ روز‌ تقویمی افزایش خواهد یافت. در خصوص سایر متقاضیان گرامی نیز، این فرایند بر اساس اولویت لیست انتظار اعلام شده از سوی سامانه یکپارچه و پس از تأمین ارز، تأمین قطعات منفصله و قطعیت در تولید، مراتب در سال ۱۴۰۳ و بر اساس تیراژ تولید ماهانه، اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

همچنین این گروه از متقاضیان محترم می‌توانند در صورت تمایل، نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه در طرح جایگزینی خودروی ریسپکت ۲ با خودروی فیدلیتی و دیگنیتی که از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ فعال می‌باشد، اقدام نمایند.

بدیهی است، در صورت واریز وجه و مشارکت در طرح‌های جایگزینی، امکان فراخوان و تکمیل وجه برای خودروی درخواستی ثبت شده در سامانه یکپارچه جهت این گروه از متقاضیان کان لم یکن تلقی خواهد شد./

 بهمن موتور پیشنهاد تعویض خودرو داد

طرح تعویض دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم با ریسپکت ۲ برای متقاضیانی که قرار بوده این دو خودروی SUV (شاسی بلند) را زمستان امسال از این خودروساز خصوصی تحویل بگیرند، از از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲فعال خواهد شد.

طرح تعویض دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم با ریسپکت ۲ برای متقاضیانی که قرار بوده این دو خودروی SUV (شاسی بلند) را زمستان امسال از این خودروساز خصوصی تحویل بگیرند، از شنبه هفته آینده فعال خواهد شد.

 بهمن موتور پیشنهاد ویژه ای را برای ثبت نام کنندگان برای فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم که موعد تحویل خودروی ثبت نامی آنها زمستان ۱۴۰۲ است، تدارک دیده است.

براساس این پیشنهاد ثبت نام کنندگان برای دو خودروی SUV (شاسی بلند) می توانند خودروی مورد نظر خود را با ریسپکت ۲ تعویض کنند. البته مدیران فروش بهمن موتور این طرح را در قالب پیشنهاد مطرح کرده و در صودتی که متقاضیان خودروی پیشنهادی را رد کنند می توانند همچنان دیگنیتی پرایم یا فیدلیتی پرایم خود را تحویل بگیرند.

آن طور که در اطلاعیه بهمن موتوری ها آمده ریسپکت ۲ با قیمت نهایی یک میلیارد و ۸۴ میلیون تومان در دسترس متقاضیانی که این طرح جایگزینی را می پذیرند، قرار دارد.

رنگ هایی که مدیران فروش بهمن موتور در دسترس متقاضیان قرار داده اند سفید و مشکی است. همچنین رنگ تریم داخلی خودرو نیز مشکی است.

متقاضیانی که این پیشنهاد بهمن موتور را می پذیرند اما به هر دلیل در میانه راه پشیمان می شوند می توانند مبلغ واریز خود را به همراه سود سالیانه ۱۷.۵ درصدی از این خودروساز دریافت کنند.

مدیران بهمن موتور قول داده اند ریسپکت ۲ های عرضه شده در این طرح جایگزینی را هفته سوم اسفند ۱۴۰۲ تحویل صاحبانشان دهند. بهمن موتور تعهد داده اگر تحویل خودروها در موعد مقرر انجام نشد ماهانه ۲.۵ درصد از قیمت خودرو را به عنوان جریمه دیرکرد به حساب خریداران واریز کند.

نکته قابل توجه اینکه ریسپکت ۲ های عرضه شده در این طرح فروش با مدل ۱۴۰۳ تحویل متقاضیان می شود.

این طرح پیشنهادی فروش برای متقاضیان عادی و همچنین مادرانی که در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای خرید محصولات بهمن موتور شرکت کرده اند  از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۴ بهمن (شنبه آینده) تا ساعت ۲۴ روز ۲۲ بهمن (یکشنبه) به مدت ۹ روز در دسترس ثبت نام کنندگان برای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم قرار دارد.

البته بهمن موتور تاکید کرده این امگان وجود دارد که پیش روز یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ با تکمیل ظرفیت طرح جایگزینی ریسپکت ۲ با دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم متوقف شود.

دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم در دور اول فروش خودرو از مسیر سامانه یکپا چه خودرو در دسترس متقاضیان قرار گرفتند.

اما بهمن موتوری ها به تازگی از خودروی سدان جدید خود یعنی ریسپکت ۲ رونمایی کردند. اضافه شدن ریسپکت ۲ به سبد محصولاتی بهمن موتور سبب شد تا مدیران این خودروساز خصوصی به فکر بیفتند با ارائه پیشنهادی امکان خریداری ریسپکت ۲ را برای آن بخش از متقاضیانی که پیش تر برای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم نام نویسی کردند را فراهم کنند.

فیدلیتی پرایم پنج نفره در کارخانه حدود یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان قیمت دارد.

فیدلیتی پرایم هفت نفره در مبدا حول و حوش یک میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان قیمت دارد و دیگنیتی پرایم نیز با قیمتی نزدیک به یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از سوی بهمن موتور برای متقاضیان فاکتور می شود.

همان طور که مشاهده می شود فاصله قیمت کارخانه ای ریسپکت ۲ با دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم چندان زیاد نیست. اما متقاضیان توجه کنند فاصله قیمتی کارخانه با بازار فیدلیتی پرایم ( پنج نفره و هفت نفره) و همچنین دیگنیتی پرایم بیشتر از ریسپکت ۲ است. به طور مثال ریسپکت ۲ با قیمتی نزدیک به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بازار داد و ستد می شود این در حالیست که دیگنیتی پرایم حدود دومیلیارد تومان قیمت دارد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.