کد خبر : 50955 / /
/

وام فوری ۲۰۰ میلیونی بانک مهر ایران با سود ۴ درصد | شرایط آسان دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیونی با اقساط ۶۰ ماهه

سقف تسهیلات در طرح «مروارید»، پنج میلیارد ریال با نرخ سود 23، 20 و 17 درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می توانند در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی نزد بانک ملی ایران سپرده گذاری کرده و بعد از گذشت حداقل 6 ماه مطابق شرایط تعیین شده، از تسهیلات بهره مند شوند.

وام فوری ۲۰۰ میلیونی بانک مهر ایران با سود ۴ درصد | شرایط آسان دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیونی با اقساط ۶۰ ماهه

وام‌ فوری معمولا در فاصله دو یا سه روز پرداخت می‌شوند و نرخ سود و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند. دریافت وام فوری  یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. وام فوری از جمله وام هایی است که برخی بانک ها طرح هایی برای اعطای آن دارند. وام فوری میتواند وام ازدواج ،وام مسکن ، وام قرض الحسنه یا هر وام دیگری باشد. وام فوری و شرایط گرفتن آن در بانک های مختلف میتواند متفاوت باشد.

سقف تسهیلات در طرح «مروارید»، پنج میلیارد ریال با نرخ سود ۲۳، ۲۰ و ۱۷ درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می توانند در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی نزد بانک ملی ایران سپرده گذاری کرده و بعد از گذشت حداقل ۶ ماه مطابق شرایط تعیین شده، از تسهیلات بهره مند شوند.

این طرح در قالب عقد مرابحه بوده و جامعه هدف افتتاح کننده حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و جامعه هدف دریافت کننده تسهیلات تمامی اشخاص حقیقی خواهند بود.

بدین ترتیب اشخاص حقوقی (سازمان ها و شرکت ها) هم می توانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح اقدام کرده و در ازای امتیاز حاصله، کارکنان خود را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی کنند.

بازپرداخت تمامی  تسهیلات موضوع طرح بصورت اقساطی با اقساط ماهانه، مساوی و متوالی خواهد بود.

همچنین پس از گذشت حداقل ۶ ماه از افتتاح حساب، متقاضی می تواند امتیاز اخذ تسهیلات موضوع این دستورالعمل را به سایرین انتقال دهد.
محدودیتی در انتقال امتیاز به افراد مختلف توسط اشخاص حقیقی و پذیرش امتیاز از دیگران وجود ندارد.

به ازای هر ۱۰ میلیون ریال در هر یک ماه، یک امتیاز به مشتری تعلق می گیرد و مبنای محاسبه امتیاز، حداقل مانده روزانه حساب ویژه طرح است.

این طرح با هدف پاسخگویی به نیازهای همه مشتریان طراحی شده و متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند.

وام فوری بانک مهر ایران

در طرح  تسهیلات امتیازی مهر ایران می‌توانید با ایجاد میانگین حساب ۳ الی ۱۲ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت حداکثر ۵ ساله دریافت کنید.

ارائه دهنده

بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران

نام وام

تسهیلات امتیازی مهر ایران

سود

۴ درصد

این تسهیلات قرض‌الحسنه است و ۴٪ کارمزد دارد

سقف وام

۲۰۰ میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

نیاز به سپرده

دارد

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

۳ ماه

برای این تسهیلات باید بین ۳-۱۲ ماه دارای میانگین حساب باشید

مسدودی سپرده

ندارد

حداکثر زمان بازپرداخت

۶۰ ماه

قسط وام

۳,۳۳۳,۳۳۳ تومان

مجموع رقم وام و سود

۲۰۰,۱۰۰,۰۰۰ تومان

سپرده جداگانه

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح مهریار مهر ایران

در طرح مهریار مهر ایران اشخاص حقوقی می‌توانند با افتتاح حساب و ایجاد میانگین، تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

ارائه دهنده

بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران

نام وام

طرح مهریار مهر ایران

سود

۴ درصد

این وام قرض‌الحسنه است و ۴٪ کارمزد دارد

سقف وام

۲۰۰ میلیون تومان

نوع ضمانت

اعتبار شغلی

کارکنان شرکت برای دریافت وام برای خودشان که از طرف شرکت معرفی شده‌اند، می‌توانند به صورتی ضربدری ضامن یکدیگر شوند.

اشخاص حقوقی برای دریافت تسهیلات نیازه به اساسنامه و جواز کسب و چک دارند.

نیاز به سپرده

دارد

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

۳ ماه

برای دریافت تسهیلات حداقل ۳ ماه میانگین حساب نیاز است

مسدودی سپرده ندارد

حداکثر زمان بازپرداخت

۱۸ ماه

قسط وام

۱۱,۱۱۱,۱۱۱ تومان

مجموع رقم وام و سود

۲۰۰,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سپرده جداگانه

هزینه‌های جانبی

۲۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

اعضای شرکت برای دریافت وام باید از جانب محل کار خود دارای معرفی‌نامه باشند

وام فوری بانک رسالت

وام بانک رسالت را می‌توانید به شرط داشتن حساب بانکی در این بانک و داشتن گردش حساب دریافت کنید. با این حال، عده‌ی زیادی از افراد از شروط کامل دریافت وام از این بانک مطلع نیستند.

با توجه به اینکه بانک رسالت تمام خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بانک نیست، دیگر اتلاف وقت و ماندن در صف‌های طولانی بانک وجود ندارد. از این رو افراد زیادی به دنبال وام بانک رسالت فوری هستند. درست است که از بانک رسالت وام گرفتن آسان است، اما حداقل چند روزی طول می‌کشد تا وام به حساب شما واریز شود.

اگر مایل هستید تا از این بانک وام بگیرید، در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید تا شرایط وام بانک رسالت را بررسی کنیم.

وام بانک رسالت چه شرایطی دارد؟

برای دریافت وام فوری بانک رسالت در سال ۱۴۰۲، دو راه پیش روی شماست:

در بانک رسالت سپرده دارید. در این حالت می‌توانید پس از انجام برآورد تسهیلات و اعتبارسنجی (که هر دو به صورت غیرحضوی در اپلیکیشن آی‌کاپ انجام می‌شود)، برای گرفتن وام خود اقدام کنید.

در بانک رسالت سپرده ندارید. در این حالت، می‌توانید از خدمتی تحت عنوان “معرفی وام” استفاده کرده و اقدام به دریافت وام کنید.

شرایط وام بانک رسالت ۱۴۰۲

جزئیات شرایط

حداکثر میزان وام ۲۰۰ میلیون تومان

کارمزد ۲ درصد

نیاز به ضامن بله. برای رتبه‌های اعتباری متناسب

حداقل و حداکثر زمان بازپرداخت ۱۲ و ۶۰ ماه

در جدول شرایط وام بانک رسالت که در بالا آمده، مشخصات این تسهیلات را برای اعطا به افراد حقیقی ارائه کردیم. در بخش زیر، این شرایط را به طور مفصل‌تر بررسی کردیم:

فرد وام گیرنده باید حساب بانکی فعال در بانک قرض الحسنه رسالت داشته باشد.

مراحل ثبت درخواست وام به صورت اینترنتی و با مراجعه به اپلیکیشن آی‌کاپ (برای برآورد تسهیلات، اعتبارسنجی مرآت و دریافت سفته الکترونیکی) و سپس، اینترنت بانک رسالت (ثبت درخواست نهایی) قابل انجام است.

متقاضی برای دریافت وام قرض الحسنه رسالت، ابتدا باید اعتبارسنجی مرآت را انجام بدهد.

اگر نمره اعتباری ممتاز را دریافت کرده باشید، نیازی به معرفی ضامن و ارائه سفته الکترونیکی ندارید. افراد دریافت کننده نمره اعتباری کاملا متناسب فقط باید خودشان سفته الکترونیکی ارائه بدهند. در صورتی هم که نمره اعتباری متناسب به شما تعلق گرفته باشد، خودتان باید سفته الکترونیکی دریافت کرده و یک ضامن واجد شرایط برای ضمانت معرفی کنید.

کارمزد وام رسالت، ۲ درصد است که در اولین ماه پس از اعطای آن، از حساب متقاضی کسر می‌شود. (در ماه‌های باقی مانده، اقساط وام برداشت خواهند شد.)

وام گیرنده نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.

متقاضی با دیرکرد در بازپرداخت اقساط وام، شامل جریمه می‌شودد.

با درخواست و دریافت وام قرض الحسنه رسالت، سپرده شما مسدود نمی‌شود.

افرادی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند تا مدت ۳۰ روزه امکان استفاده از آن را دارند. اولین قسط این وام یک ماه بعد از پایان مهلت ۳۰ روزه خرید دریافت خواهد شد

با توجه به میزان وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۶۶۸ تومان است. کل سود وام ۲۱ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۳۷ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۹۱ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۳۷ تومان خواهد بود.

قانون بودجه ۱۴۰۱، شش بانک عامل مسکن، تجارت، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک را مکلف کرده است که تسهیلات ویژه مسکن به برخی خانواده‌های واجد شرایط اعطا کنند.

طبق بخشنامه بانک مرکزی در رابطه با تسهیلات قرض الحسنه «ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن» خانواده‌هایی که مسکن ندارند و از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌شوند، وام ۲۰۰ میلیون تومانی تعلق می‌گیرد

اندیشه قرن

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.