کد خبر : 50872 / /
/

حراج شب عیدی بهمن موتور با قیمت جدید { شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ با تحویل فوری

شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ توسط شرکت بهمن موتور اعلام شد.

حراج شب عیدی بهمن موتور با قیمت جدید { شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ با تحویل فوری

چند ساعت پس از اعلام قیمت فیدلیتی پرستیژ توسط بهمن موتور، شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ توسط این شرکت اعلام شد.

به گزارش دیجیاتو؛ در بخشنامه فروش بهمن موتور، دو تیپ فیدلیتی پرایم و پرستیژ با چینش ۵ و ۷ نفره در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌اند. نکته جالب آنکه مشتریان بهمن موتور می‌توانند فیدلیتی پرایم را با مدل ۱۴۰۲ خریداری کنند. موعد تحویل فیدلیتی پرایم با مدل ۱۴۰۲ نیز دو ماه زودتر از موعد تحویل همین خودرو با مدل ۱۴۰۳ است.

دیگر خودروی ارائه‌شده در این بخشنامه فروش نیز فیدلیتی پرستیژ است. این خودرو که نسخه ارتقایافته فیدلیتی پرایم محسوب می‌شود، با قیمت بیشتری توسط بهمن موتور فروخته می‌شود. طی سال گذشته شاهد رونمایی این خودرو در مراسمات مختلف بوده‌ایم تا تب‌و‌تاب مشتریان برای این خودرو به حد قابل‌توجهی افزایش یابد.

شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ، اسفند ۱۴۰۲:

فیدلیتی

فیدلیتی درواقع یک کراس‌اوور از زیرشاخه چری با نام جتور است. جتور برند نوپایی در صنعت خودروسازی چین محسوب می‌شود که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرد. هدف این برند، تولید نسخه‌های مقرون‌به‌صرفه و جوان‌پسند از محصولات چری است. خودرویی که در ایران با نام فیدلیتی پرایم می‌شناسیم، درواقع جتور X۷۰s است. این خودرو براساس پلتفرم و مشخصات چری تیگو ۷ نسل اول طراحی شده است. مشخصات فنی این خودرو نیز با تیگو ۷ یکسان است. فیدلیتی پرستیژ نیز در اصل جتور X۷۰ پلاس نام دارد که براساس نسل دوم تیگو ۷ شکل گرفته است. این خودرو نیز ساختار فنی مشابهی با تیگو ۷ پرومکس دارد که نسخه قدرتمندتر خانواده تیگو ۷ نسل دوم به‌حساب می‌آید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.