کد خبر : 50684 / /
/

از فروش نوروزی سایپا جا نمانید | سود میلیونی خرید خودروهای سایپا با قیمت دولتی

فروش نوروزی سایپا آغاز شد و مردم میتوانند سود میلیونی کنند فقط با شرکت در قرعه کشی این سایت. مردم میتوانند داخل سامانه با قیمت های استثنایی صاحب خودرو شوند.

از فروش نوروزی سایپا جا نمانید | سود میلیونی خرید خودروهای سایپا با قیمت دولتی

شرایط فروش نوروزی سایپا، ویژه تمامی متقاضیان خرید خودرو سایپا، از سوی این شرکت اعلام شد. ثبت نام فروش نوروزی سایپا از ساعت 11 صبح پنجشنبه مورخ 1402/12/17 آغاز شده

فروش نوروزی سایپا آغاز شد و مردم میتوانند سود میلیونی کنند فقط با شرکت در قرعه کشی این سایت. مردم میتوانند داخل سامانه با قیمت های استثنایی صاحب خودرو شوند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید و اخبار خودتان را با ما در میان گذارید.

سایت ثبت نام سایپا ۱۴۰۳ saipa.iranecar.com

سایت ثبت نام سایپا به نشانی saipa.iranecar.com سالهاست که میزبان خریداران محصولات شرکت سایپا می باشد. شما می توانید در این سایت نسبت به خرید انواع خودروهای سواری و وانت اقدام کنید. توجه کنید که خرید از این سایت منوط به ثبت نام و عضویت در سایت ذکر شده می باشد. بنابراین حتما نسبت به دریافت اطلاعات کاربری خود اقدام فرمایید.

ایران خودرو سایپا

گروه خودروسازی سایپا همانند دیگر خودروسازان کشور، براساس یک برنامه تعیین‌شده، چندین محصول از این شرکت را عرضه و بخشی از نیاز بازار را به صورت پیش‌فروش و فروش فوری عرضه می‌کند. در حال حاضر پیش‌فروش و انجام قرعه‌کشی از طریق سایپا و در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود.

پیش فروش شاهین اتوماتیک

شرکت سایپا شرایط پیش‌فروش شاهین اتوماتیک را اعلام کرد.

این طرح از روز ۱ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده است.

قیمت قطعی نیست.

متقاضیان عادی مرحله دوم سامانه یکپارچه می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

روز ۳۰ دی‌ماه برای واجدان شرایط پیامکی از سوی سایپا ارسال شده است.

فروش فوق العاده اطلس

جدیدترین طرح فروش فوق‌العاده اطلس G (ویژه بهمن‌ماه) توسط شرکت سایپا اعلام شد.

این طرح از روز ۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ معتبر است.

متقاضیان عادی مرحله دوم سامانه یکپارچه مجاز به شرکت در این طرح هستند.

روز ۳۰ دی‌ماه پیامکی از سوی سایپا برای واجدان شرایط ارسال شده است.

پیش فروش کوییک GXR L

شرکت خودروسازی سایپا شرایط پیش فروش کوییک GXR L (ویژه بهمن‌ماه) را اعلام کرد.

این طرح از روز ۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

متقاضیان عادی سامانه یکپارچه می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

افرادی که روز ۱ بهمن از شرکت سایپا پیامک دریافت کرده‌اند، برای ادامه فرایند ثبت‌نام و واریز وجه می‌توانند از طریق سامانه فروش سایپا اقدام کنند.

قیمت قطعی نیست.

انواع فروش سایپا: پیش ثبت نام و فروش فوق العاده

لازم به ذکر است که در حال حاضر انواع فروش سایپا، به دو الگوی «عادی» و «طرح مادران سایپا» تقسیم‌بندی شده است. این شرایط فروش برای تمامی فرمت‌های فروش از جمله ثبت نام فروش فوق العاده سایپا و… معتبر است. در این الگوهای فروش، خبری از ثبت نام خودرو فرسوده سایپا نیست؛ اما شما می‌توانید در طرح تعویض خودرو کارکرده خود با خودرو جدید این کارخانه شرکت کنید.

انواع خودروهایی که در حال حاضر در طرح های فروش سایپا شرکت داده شده‌اند، موارد زیر هستند:

سایپا ۱۵۱ SE تیپ DA

سایپا ۱۵۱ SE با کفی اتاق بار تیپ DA

ساینا S تیپ DA

ساینا S اتوماتیک

ساینا S دوگانه‌سوز

ساینا S استاندارد ۸۵ گانه

کوییک S تیپ DA

کوییک پلاس اتوماتیک

کوییک S استاندارد ۸۵ گانه

شاهین G با ترمز ESC

شاهین اتوماتیک

اطلس تیپ G

چانگان CS35 پلاس تیپ ۲

چانگان CS35 پلاس تیپ ۳

تفاوت روش پیش فروش و فروش فوق العاده سایپا چیست؟

لازم به ذکر است که در اکثر مواقع قیمت درب کارخانه این خودروها، تفاوت فاحشی با قیمت آنها در بازار دارد؛ از این‌رو شرکت در طرح‌های فروش سایپا در سامانه یکپارچه، کاملا اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسد.

در روش فروش فوق‌العاده، متقاضیان با ثبت نام در قرعه‌کشی، شانس برنده شدن برای خرید خودرو را خواهند داشت. در این روش، برنده‌ها موظف به پرداخت مبلغ کامل خودرو در زمان مشخصی هستند.

سایپا در حال حاضر از سامانه یکپارچه فروش خودرو برای انجام فروش محصولات خود استفاده می‌کند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سامانه و ثبت نام در یکی از طرح‌های فروش، نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.

سایت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی (ثبت نام به روش پیش ثبت نام)

برای ثبت درخواست خودرو مورد نظر شما در ثبت نام شرکت سایپا، کافی است که به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com مراجعه کنید. شما می‌توانید در این سایت، تمامی طرح‌های جاری فروش را مشاهده و شرایط مربوط به هریک را مطالعه کنید. در روش پیش فروش، متقاضیان می‌توانند با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، نسبت به ثبت نام برای خرید خودرو اقدام کنند. این خودروها در بازه زمانی مشخصی تولید و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

همین‌طور به راحتی می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود در سایت شرکت سایپا، ثبت نام خودرو را مطابق با آنچه که به دنبال آن هستید، از جمله فروش فوری سایپا، فروش فوری اعتباری یا پیش‌فروش، انجام دهید.

در saipa.iranecar کلیه خودروهایی که در طرح‌های جاری شرکت دارند، نمایش داده می‌شوند و شما می‌توانید اطلاعات مربوط به هریک را مرور و نسبت به انتخاب خودرو و تکمیل اطلاعات و فرم ثبت نام سایپا اقدام کنید. در نظر داشته باشید که همه چیز در سایت ثبت نام سایپا، بدون قرعه‌کشی یا با قرعه‌کشی، به‌صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌شود و نیازی نیست که در مرحله ثبت‌نام، هیچ‌گونه مراجعه‌ای به نمایندگی‌های این شرکت داشته باشید.

شرایط لازم برای پیش فروش سایپا

در روش پیش فروش، متقاضیان می‌توانند با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، نسبت به ثبت نام برای خرید خودرو اقدام کنند. این خودروها در بازه زمانی مشخصی تولید و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

برای شرکت در طرح پیش فروش سایپا، متقاضیان باید شرایط زیر را داشته باشند:

داشتن حداقل سن ۱۸ سال

عدم داشتن پلاک انتظامی فعال

عدم امکان ثبت‌ نام برای مشتریان حقوقی

هر کد ملی، یک دستگاه خودرو

عدم امکان انتقال وکالتی خودرو در این پیش‌فروش‌ها

عدم امکان ثبت نام هر کد ملی دربیش از یکی از طرح‌های پیش‌فروش‌

ابطال کارت گارانتی در صورت مراجعه نکردن برای دریافت سرویس طی ۳ ماه

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودرو و ثبت نام در یکی از طرح‌های پیش فروش، نسبت به خرید خودرو اقدام کنند. در این مرحله، متقاضیان باید اطلاعات شخصی خود، اطلاعات خودرو مورد نظر و اطلاعات بانکی خود را وارد کنند.

پس از پایان مهلت ثبت نام، قرعه‌کشی بین متقاضیان انجام می‌شود و برندگان قرعه‌کشی مشخص می‌شوند. برندگان قرعه‌کشی موظف به پرداخت مبلغ کامل خودرو در زمان مشخصی هستند.

مدارک لازم برای ثبت نام سایپا

شماره کارت حساب بانکی و شماره شبا شخص متقاضی ثبت‌نام

شماره کارت ملی

گواهی‌نامه دارای اعتبار

حتما این مدارک را آماده کنید تا زمان ثبت نام ماشین سایپا و تکمیل فرم مربوطه، دچار مشکل نشوید. پس از اتمام ثبت‌نام نیز کد رهگیری خود را در جای مطمئنی نگهداری کنید تا بتوانید پیگیری ثبت نام سایپا با کد ملی یا کد رهگیری را به راحتی انجام دهید.

جواب ثبت نام سایپا ۱۴۰۳

اکنون که با طریقه ثبت نام در سایت سایپا ۱۴۰۳ آشنا شده اید، به راحتی خواهید توانست در این سامانه حساب کاربری خود را ایجاد کنید. اما شاید بخواهید از انجام ثبت نام خود در این سایت مطمئن شوید. برای این کار باید وارد صفحه اصلی سایت ثبت نام سایپا شده و از منو موجود در قسمت بالای این سایت، گزینه «ورود / ثبت نام» را انتخاب نمایید. با صفحه درخواست کد ملی و رمز عبور مواجه می شوید. باید کد ملی، رمز عبور و کد امنیتی که قرار داده شده است را در جای خودشان وارد کرده و گزینه «ورود» را بزنید. در نتیجه اگر جواب ثبت نام سایپا ۱۴۰۳ شما مثبت باشد، وارد صفحه اصلی حساب کاربری‌تان خواهید شد. در این صفحه همه اطلاعات شما به طور کامل موجود هستند و در قسمت بالا و سمت چپ صفحه هم نام شما نوشته شده است. بنابراین می توانید از انجام ثبت نام خود در این سامانه اطمینان حاصل نمایید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.