کد خبر : 50679 / /
/

افزایش دوباره قیمت گوشت | ران گوسفندی ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان | در نمایشگاه‌های بهاره گوشت را کیلویی چند بخریم؟

براساس آخرین خبرها از بازار گوشت، قیمت گردن گوسفندی در بازار تهران ۷۵۴ هزار تومان است.

افزایش دوباره قیمت گوشت | ران گوسفندی ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان | در نمایشگاه‌های بهاره گوشت را کیلویی چند بخریم؟

براساس آخرین خبرها از بازار گوشت، قیمت گردن گوسفندی در بازار تهران ۷۵۴ هزار تومان است.

قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت چرخ کرده گوسفندی ۱۰۰۰ گرمی ۵۳۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت ران گوسفندی بسته بندی شده در بسته ۳ گیلوگرم ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است برای خرید ران گوسفندی کامل هم باید ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت گردن گوسفندی هم امروز ۷۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت گوسفندی در بازار تهران را مشاهده کنید:

قیمت گوشت

قیمت اقلام تنظیم بازاری در نمایشگاه‌های بهاره تهران اعلام شد

رئیس اداره جهاد کشاورزی استان تهران گفت: اقلام تنظیم بازاری با قیمت مصوب در ۸ نمایشگاه بهاره تامین کالا ویژه شب عید و ایام ماه رمضان در تهران عرضه خواهد شد.

جبرائیل برادری رئیس اداره جهاد و کشاورزی استان تهران اظهار کرد: عرضه محصولات پروتئینی در سطح استان تهران در حال انجام است و در ایام پایانی سال و ماه رمضان نیز این روند ادامه خواهد داشت.وی افزود: روزانه ۱۰۰ الی ۱۲۰ تن گوشت قرمز و ۱ هزار ۴۰۰ الی ۱ هزار و ۶۰۰ تن گوشت مرغ از استان‌های معین وارد استان تهران می‌شود.رئیس اداره جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: درحال حاضر گوشت گوسفندی با میانگین قیمت ۲۸۵ الی ۳۰۰ هزارتومان، گوشت گوساله با قیمت ۲۹۹ هزارتومان و گوشت مرغ با قیمت ۷۸ هزار تومان تنظیم بازاری درحال توزیع است.برادری تصریح کرد: این اقلام در ۳۰۰ بازار، بازارچه و میادین میوه و تره‌بار و اکثر فروشگاه های زنجیره‌ای عرضه می‌گردد، علاوه بر آن در ۸ نمایشگاه بهاره تامین کالا ویژه شب عید و ایام ماه رمضان نیز اقلام تنظیم بازاری با قیمت مصوب توزیع می‌شود. وی با اشاره به قیمت محصولات نمایشگاه بهاره بیان کرد: در این نمایشگاه‌ها مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان، گوشت قرمز منجمد هر کیلو ۲۲۰هزارتومان، شکر هر کیلو ۲۸ هزارتومان و برنج به قیمت هر یک کیلوگرم ۳۵ هزارتومان به بازار عرضه خواهد شد./فارس

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.