کد خبر : 50661 / /
/

وام | وام بدون ضامن | وام قرض الحسنه یک روزه

بهترین فرصت برای متقاضیان وام بدون ضامن | نحوه پرداخت وام خرید 10 و 50 میلیونی + جزییات

اگر از طرفداران خرید اقساطی هستید به احتمال زیاد دیجی پی را به خوبی می‌شناسید.

بهترین فرصت برای متقاضیان وام بدون ضامن | نحوه پرداخت وام خرید 10 و 50 میلیونی + جزییات

دیجی پی یکی از نهادهای برتر در ارائه وام و اعتبار است. این سازمان وام‌های منحصر به فردی را به متقاضیان خود اعطا می‌کند که با جرات می‌توان گفت مشابه آن در کمتر موسسه مالی دیده می‌شود. وام‌های اعتباری دیجی پی برای  خرید اعتباری  است و تسویه آن نیز با تسهیلات و شرایط بسیار مناسبی همراه است. جالب است بدانید که دیجی پی دو نمونه وام متفاوت ارائه می‌دهد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. اگر تا به حال از این وام‌ها استفاده نکرده‌اید یا چیز زیادی از آن نمی‌دانید با این مطلب همراه شوید تا اطلاعات لازم را به دست آورید

وام‌های اعتباری دیجی پی

همانطور که گفتیم دیجی پی دو نوع وام متفاوت ارائه می‌دهد. این دو وام شامل وام خرید اقساطی و bnpl است.

وام خرید اقساطی

منظور از وام  خرید اقساطی  وامی با مبالغ متفاوت است که برای خریدهای بزرگ یا تقریبا گران قیمت کاربرد دارد. این وام در مبالغ متفاوت عرضه می‌شود که حداقل آن 10 میلیون تومان و حداکثر آن 50 میلیون تومان است. وام خرید اقساطی تقریبا مشابه وام‌هایی است که توسط موسسات یا سازمان‌های مالی و بانکی اعطا می‌شود. با این حال تفاوت‌هایی نیز میان آنها موجود است. از جمله آنکه:

1- وام خرید اقساطی دیجی پی بدون ضامن است: دریافت وام خرید اقساطی دیجی پی ضامن نمی‌خواهد و حتی نیازی به بلوکه شدن پول نیست. تنها ضامن یا مدرک مهم، ارائه یک فقره چک یا سفته الکترونیکی است.

2- وام خرید اقساطی دیجی پی نقدی نیست: وامی که به شما تعلق می‌گیرد به صورت اعتبار به حساب شما اضافه می‌شود. یعنی نمی‌توانید آن را برداشت کنید.

3- وام خرید اقساطی بدون محدودیت است: همه متقاضیان 18 تا 70 ساله می‌توانند وام خرید اقساطی را دریافت کنند. تنها محدودیتی که وجود دارد این است که سوابق مالی شما مشکل داشته باشد. مثلا اگر دارای چک برگشتی باشد به احتمال زیاد تقاضای وام شما رد می‌شود. همچنین ضامن فرد بدحساب بودن یا داشتن بدهی بانکی نیز باعث رد تقاضای شما می‌شود.

نحوه دریافت وام خرید اقساطی

دریافت وام خرید اقساطی دیجی پی بسیار راحت است. شما می‌توانیبد تقاضای خود را از طریق مراجعه به سامانه دیجی و یا مراجعه حضوری به شعب بانکی مشخص شده در سامانه دیجی پی، ثبت کنید. همچنین می‌توانید از اپلیکیشن دیجی پی استفاده کنید و ثبت نام خود را از طریق اپلیکیشن ثبت نمایید. برای ثبت نام کافیست اطلاعات لازم را وارد کنید و منتظر بمانید تا کارشناسان دیجی پی اعتبار مدارک شما را بررسی کنند. در صورت تایید، وام به صورت اعتبار به موجودی شما اضافه می‌شود و می‌توانید خرید خود را انجام دهید. برای خرید نیز باید به فروشگاه‌هایی که طرف قرارداد دیجی پی هستند مراجعه کنید. البته تعداد این فروشگاه‌ها و سامانه‌ها بسیار زیاد است و علاوه بر انواع محصولات و کالاهای مختلف، شامل انواع خدمات گردشگری، پزشکی و... نیز می‌شود.

اعتبار bnpl و نحوه دریافت آن

وام یا اعتبار bnpl نیز یکی دیگر از اعتبارات دیجی پی است که برای خریدهای فوری و تقریبا ارزان قیمت کاربرد دارد. یعنی اگر بخواهید کالای یا محصول ارزان قیمتی را تهیه کنید این وام بسیار مناسب است. حداقل وام bnpl یک میلیون تومان و حداکثر آن 5 میلیون تومان است. این وام به مدارک خاصی نیاز ندارد، حتی برای دریافت آن به چک یا سفته الکترونیکی نیز نیاز نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید و برای دریافت این وام تقاضا دهید. برای ثبت نام نیز می‌توانید از همان روش‌هایی که در رابطه با دریافت وام خرید اقساطی اشاره شد، استفاده کنید. نحوه تسویه این وام نیز طی روزهای یکم تا پنجم ماه است. یعنی تسویه آن هم طی یک مرحله انجام می‌شود.

تفاوت‌های وام خرید اقساطی و bnpl

احتمالا همانطور که متوجه شدید میان این دو وام تفاوت‌هایی وجود دارد. از جمله:

    مبلغ دو وام متفاوت است. وام خرید اقساطی برای خریدهای بزرگ مناسب است و bnpl برای خریدهای کوچک و ارزان قیمت.

    خرید bnpl ضامن، چک و سفته نمی‌خواهد؛ اما خرید اقساطی نیازمند چک یا سفته الکترونیکی است.

    Bnpl بدون سود است اما وام اقساطی با سود سالیانه 23 درصد همراه است.

    زمان تسویه bnpl فوری و طی روزهای مشخص شده است؛ اما تسویه وام اقساطی با توجه به مبلغ آن طی 6 تا 18 ماه است.

کدام وام بهتر است؟

هر دو وام مزایای خاص خود را دارند. بنابراین دریافت آنها بستگی به شرایط و خرید شما دارد. اگر به دنبال خرید ارزان قیمت و فوری هستید و می‌توانید مبلغ وام را نیز سر ماه تسویه کنید بهتر است از وام bnpl استفاده کنید. اما اگر خریدهای شما بزرگ‌تر و گران‌تر است؛ وام اقساطی گزینه بهتری به نظر می‌رسد./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.