کد خبر : 35632 / /
/

وام فوری | وام آنلاین | وام آنلاین بانک آینده

فرصت استثنایی برای متقاضیان وام | بدون دردسر از این بانک وام آنلاین بگیرید

امکان دریافت وام خرید کالای بانک آینده از طریق سایت لندو فراهم شده است. این وام اولین وام تماما آنلاین در ایران است که بدون نیاز به چک و ضامن از طریق سامانه لندو ارائه می‌گردد.

فرصت استثنایی برای متقاضیان وام | بدون دردسر از این بانک  وام آنلاین بگیرید
وام گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام‌ در هر بخشی متفاوت است.وام دارای شرایط خاصی است.وام از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت  وام را بخوانید.
 
به گزارش اینترآذ، مهم‌ترین مزیت این وام این است که وام‌گیرنده محدود به خرید کالایی خاص یا از فروشگاه خاصی نیست و مبلغ وام را در قالب یک کارت خرید عضو شتاب دریافت می‌کند.

تمام مراحل دریافت وام آنلاین بانک آینده از طریق سامانه لندو (لینک بالا) انجام می‌شود. همچنین در سامانه لندو محدودیتی برای هیچ‌کدام از شهرهای و روستاهای ایران وجود ندارد و شما می‌توانید از تمام نقاط ایران از این سامانه وام بگیرید. مراحل آنلاین است و در نهایت کارت خرید برای وام‌گیرنده پست می‌شود. سقف این وام فوری ۲۰ میلیون تومان است و آن را می‌توان از طریق تمامی دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های اینترنتی خرج کرد.

وام

طرح جدید وام بانک آینده چه مزایایی دارد؟

لندو بزرگترین سامانه خرید اقساطی کالاست که بیش از ۷ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات اعتباری دارد. دریافت وام فوری بانک آینده از این سامانه بسیار راحت است و مزایای زیر را داراست:

  • بدون نیاز به چک و ضامن، تنها با ارائه سفته الکترونیک
  • فرایند کاملا آنلاین و بدون نیاز به هیچ‌گونه مراجعه
  • امکان استفاده از مبلغ وام از طریق تمام کارتخوان‌ها و درگاه‌های اینترنتی
  • ارائه وام به تمام نقاط کشور

وام | دریافت این کارت چه شرایطی دارد؟

برای دریافت وام بانک آینده از سامانه لندو در قالب لندو کارت تنها کافی است بعد از ثبت درخواست وام، مدارک لازم (از جمله مدارک سکونتی و مدارک شغلی) خود را بارگذاری کنید و بعد از آن هم از طریق سامانه سفته الکترونیکی بانک آینده، یک سفته الکترونیکی تهیه و آن را با امضای الکترونیکی خود امضا کنید. 

در صورتی که در سیستم بانکی کشور، چک برگشتی و اقساط معوق نداشته باشید، اعتبارسنجی شما تایید و درخواست وامتان نهایی خواهد شد.

وام | چطور می‌توان از لندو کارت استفاده کرد؟

لندو کارت یک کارت خرید عضو شتاب است که همچون یک کارت بانکی می‌توان از آن برای خرید انواع کالا (از جمله لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، طلا و …) و تهیه انواع خدمات (از جمله بیمه، رزرو هتل، خدمات پزشکی و ..) استفاده کرد.

ضمنا شما می‌توانید از لندو کارت برای خرید از تمامی دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های اینترنتی استفاده کنید. پس برای استفاده از لندو کارت، هیچ محدودیتی برایتان وجود نخواهد داشت.

وام |نحوه ثبت‌نام و دریافت لندو کارت

برای ثبت‌نام وام لندو روی لینک زیر کلیک کنید و بعد از مشخص کردن مبلغ وام، مدت بازپرداخت و نحوه استفاده از وام، درخواست خود را برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی لندو و بانک آینده ثبت کنید.

وام قرض الحسنه

وام|واریز ۱۵ میلیون تومان در حساب این بازنشستگان

تاکنون ۲۵۰ هزار و ۷۶۸ نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش این صندوق وام ضروری قرض‌الحسنه دریافت کردند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت هفتم وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری خبر داد.

نعمت‌الله ترکی با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی بانک عامل، هفتمین نوبت وام ضروری بازنشستگان کشوری مانند نوبت قبلی (ششم) با مبلغ ۱۵ میلیون تومان به حساب ۳۱ هزار و ۳۳۶ نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشمول واریز شد.

براساس آمارها و داده‌های صندوق بازنشستگی کشوری، با پرداخت ۶ مرحله تسهیلات تاکنون ۲۵۰ هزار و ۷۶۸ نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش این صندوق وام ضروری قرض‌الحسنه دریافت کردند.

براساس جدیدترین آمارهای مربوط به سالنامه آماری صندوق بازنشستگی کشوری، تعداد حقوق‌بگیران تحت پوشش صندوق تا پایان آذر سال ۱۴۰۱ حدود یک میلیون و ۶۳۰ هزار و ۱۵۳ نفر هستند که ۳۴ درصد جامعه حقوق‌بگیران بانوان و ۶۶ درصد آنان را مردان تشکیل می‌دهند./ایرنا

ثبت‌نام وام بازنشستگان کشوری

ایسنا نوشت: ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق‌ بازنشستگی کشوری برای سال آینده، از روز شنبه، ششم اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا ۲۸ اسفندماه ادامه خواهد یافت.

ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش ۱۰۰ درصدی مبلغ وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق خبر داده و گفته است که با هماهنگی بانک عامل (بانک صادرات) مبلغ وام با افزایش ۱۰۰ درصدی از ۱۵ به ۳۰ میلیون تومان برای سال آینده افزایش یافت.

ثبت‌ درخواست دریافت این تسهیلات برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران متقاضی تحت پوشش صندوق صرفا به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است.

براین اساس و به مناسبت اعیاد شعبانیه، امکان ثبت درخواست اینترنتی برای متقاضیان دریافت این تسهیلات همانند گذشته، در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir از روز شنبه ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ تا روز یکشنبه ۲۸اسفندماه ۱۴۰۱ فراهم خواهد بود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین اعلام کرده است که پس از اتمام دوره حدودا یک ماهه ثبت‌نام اینترنتی در اسفندماه امسال، فرآیند بررسی تقاضای بازنشستگان و تعیین واجدین شرایط دریافت وام آغاز خواهد شد تا با هماهنگی بانک عامل، پرداخت تسهیلات ۳۰میلیون تومانی ضروری بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ عملیاتی شود.

زمان پرداخت این تسهیلات نیز سال آینده خواهد بود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.