کد خبر : 50214 / /
/

پیش بینی وضعیت هوا تا آخر هفته | از کی هوا گرم می شود ؟

تهران طی روزهای پیش رو هوای تمام زمستانی را تجربه خواهد کرد. البته هفته آینده هوا گرمتر خواهد شد.

پیش بینی وضعیت هوا تا آخر هفته | از کی هوا گرم می شود ؟

فردا چهارشنبه هوای تهران برفی خواهد بود و بیشترین بارش‌ها در مناطق شمالی صورت خواهد گرفت. همچنین روز پنجشنبه هوای تهران به سردترین ساعات خود در سال خواهد رسید.

پیش‌بینی‌های جهانی نشان می‌دهد غروب امروز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برف در تهران به میزان ۰.۲میلیمتر خواهد بارید. اما بارش برف فردا به صورت جدی در بیشتر نقاط شهر رخ خواهد داد. طبق پیش‌بینی‌های سازمان جهانی هواشناسی(WMO) از ساعت ۴صبح بارش برف در تهران آغاز می‌شود اما جدی‌ترین بارش‌های سنگین از ساعت ۱۱ با ۴۴میلی‌متر شروع می‌شود.

ظهر چهارشنبه اوج بارش‌ها در تهران رخ خواهد داد که طبق برآوردها میانگین آن در شهر ۱.۱میلیمتر خواهد بود. وزش باد نیز ۳.۱متر بر ثانیه از غرب خواهد بود.

دمای هوا نیز در سراسر روز چهارشنبه از یک درجه بالاتر نخواهد رفت و همه بارش‌ها به صورت برف خواهد بود. از ساعت ۱۹ امروز هوای تهران به صفر درجه می‌رسد و برای روز پنجشنبه فقط ۸ساعت هوا بالای صفر خواهد بود تا برف‌هایی که باریده، به طور کامل تهران را به یخبندان کامل تبدیل کند./ همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.