کد خبر : 46541 / /
/

آخرهفته یخبندان در 4 استان از فردا‌ | آلودگی هوا در این شهر ها بیشتر می شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از روز آینده 2 آذر تا یکشنبه 5 آذر افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.

آخرهفته یخبندان در 4 استان از فردا‌ | آلودگی هوا در این شهر ها بیشتر می شود

صادق ضیائیان اظهار داشت:‌ اواخر وقت فردا در بخش‌های از جنوب غرب کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده داریم و روز جمعه در برخی نقاط جنوب و جنوب‌شرق کشور، سواحل خزر و جزایر واقع در تنگه هرمز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز شنبه 4 آذر در شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان، بخش‌هایی از کرمان و جزایر واقع در تنگه هرمز بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز یکشنبه 5 آذر در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان اضافه کرد: روز آینده افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک در شمال‌شرق کشور داریم.

وی افزود: از فردا تا یکشنبه 5 آذر افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف تاکمی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 14 و 7 درجه خواهد بود.

ضیائیان افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 27 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 2 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

وی اضافه کرد: روز آینده در 4 استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود که شامل ارومیه،‌ بجنورد، زنجان و شهرکرد است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت بارش‌ها در سال زراعی جاری گفت: میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی (مهر 1402) تا امروز نسبت به مدت مشابه سال قبل 16.8 درصد افزایش داشته است./فارس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.