کد خبر : 50070 / /
/

عیدی بازنشستگان | عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی | عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران

دستور رئیسی برای پرداخت عیدی بازنشستگان | افزایش مبلغ عیدی این بازنشستگان | واریز ۴/۴۰۰/۰۰۰ هزار تومان عیدی به بازنشستگان از بانک رفاه

مبلغ عیدی مستمری بگیران بانک رفاه ۱۴۰۳ . میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۳، به میزان مبلغ عیدی کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری بود.

دستور رئیسی برای پرداخت عیدی بازنشستگان | افزایش مبلغ عیدی این بازنشستگان | واریز ۴/۴۰۰/۰۰۰  هزار تومان عیدی به بازنشستگان از بانک رفاه

میزان پرداخت عیدی بازنشستگان، مستمری بگیران، حقوق وظیفه از کارافتادگی، حقوق وظیفه وراث مستخدمین متوفای مشمول صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق های بازنشستگی و نیز شهدا و جانبازان از کار افتاده کلی بارها مورد بررسی قرار گرفته است.عیدی بازنشستگان از نیمه اسفند ماه واریز می‌شود. عیدی بازنشستگان به افراد واجد شرایط تعلق می‌گیرد. عیدی بازنشستگان را دولت اعلام می‌کند و طبق سنوات گذشته، مبلغ آن به اندازه‌ی عیدی کارمندان دولت است. در ادامه به آخرین جزییات از عیدی بازنشستگان در سایت خبرآزاد می پردازیم.

مبلغ عیدی مستمری بگیران بانک رفاه ۱۴۰۳ . میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۳، به میزان مبلغ عیدی کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری بود.

مبلغ عیدی مستمری بگیران بانک رفاه ۱۴۰۳ . میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۳، به میزان مبلغ عیدی کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری بوده و به میزان دو میلیون و پانصد هزار تومان (۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) می باشد. همچنین زمان واریز عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۳، معمولا در اسفند ماه صورت می گیرد.

عیدی بازنشستگان

مبلغ دقیق عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران بانک رفاه ۱۴۰۳

در توضیح مبلغ عیدی مستمری بگیران بانک رفاه ۱۴۰۳ می بایست توضیح داد که حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی به حساب بانک های طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی واریز شده که از جمله این بانک ها می توان به بانک رفاه اشاره نمود.

طبق گفته‌ها عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی تا ۱۰ اسفند واریز خواهد شد.

به نقل از روزنو، دیروز خبری مبنی بر واریز عیدی بازنشستگان و وظیفه بگیران در حساب صندوق‌ها منتشر گردید.

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان یا حتی دو برابر این رقم برای هزینه‌های پایان سال بازنشستگان کفایت نمی‌کند و باید کارگران بازنشسته به اندازه کارگران شاغل عیدی پایان سال بگیرند.

بر اساس تازه‌ترین خبر‌ها احتمال می‌رود مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برسد.

یدالله فرجی، فعال صنفی بازنشستگان کارگری، با بیان اینکه امسال وضعیت معاش بازنشستگان تامین اجتماعی به شدت بحرانی‌ست؛ گفت: انتظار داریم مدیرعامل سازمان عیدی بازنشستگان کارگری را طبق قانونِ مربوط به عیدی کارگران تصویب و پرداخت کند.

به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، هنوز میزان عیدی بازنشستگان کارگری مشخص نشده است، اما به روال هرساله عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی تقریباً برابر با عیدی بازنشستگان دولت مصوب و پرداخت می‌شود.

جزییات واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

بخشنامه عیدی سال ۱۴۰۲ مستمری بگیران تأمین اجتماعی صادر شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از عرشه آنلاین، میرهاشم موسوی؛ مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی درباره میزان عیدی به بازنشستگان این سازمان گفت: به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به ازای همسر ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل۳۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی درباره زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی و تامین اعتبار صورت گرفته؛ عیدی دهم اسفندماه پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی روز سه شنبه بخشنامه عیدی سال ۱۴۰۲ مستمری بگیران این سازمان را صادر کرد.

فیش عیدی بازنشستگان نیز روز چهارشنبه بارگذاری شد

در بخشنامه سیدهاشمی موسوی آمده است: با توجه به تعیین و اعلام میزان عیدی مستمری بگیران از سوی هیات وزیران، همه واحدهای اجرایی سازمان با رعایت نکات زیر باید اقدام لازم معمول را انجام دهند.

– مبلغ عیدی پایان سال ۱۴۰۲ برای هر پرونده فعال مستمری اعم از بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و بازماندگان (مجموع سهام)، معادل ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال) تعیین شده است.

۲- در راستای حمایت از خانواده، علاوه بر مبلغ عیدی موضوع مصوبه مذکور، برای هر پرونده فعال مستمری اعم از بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و بازماندگان (مجموع سهام) که بر اساس قوانین و مقررات مربوط مشمول دریافت کمک هزینه عائله مندی یا کمک اولاد می‌باشند، مبلغ ثابت ۷۰۰ هزار تومان بابت عائله مندی و مبلغ ثابت ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر فرزند تحت تکفل با لحاظ مفاد بخشنامه الحاق یک جزء به بند (۷-۴) بخشنامه تلخیص و تجمیع بخشنامه ها، دستورالعمل ها و دستورهای اداری مربوط به مزایای متعلقه به مستمری بگیران پرداخت می گردد.

۳- مبالغ فوق مشمول ماده (۸۹) قانون تأمین اجتماعی نمی باشند.

۴- در خصوص پرونده های مستمری برقرار شده جدید و یا پرونده های مستمری که به هر علت در طول سال جاری مجدداً فعال شده اند (مشمولین بخشنامه شماره ۱۱/۲ مستمری ها، دستورالعمل شماره ۲ مکانیزه و…)، مجموع مبالغ حاصله از بندهای (۱) و (۲) این دستور اداری متناسب با ماه های دریافت مستمری در سال جاری بوده و کسری ماه، به صورت یک ماه کامل پرداخت می گردد.

۵- تاریخ برقراری مستمری های بازنشستگی و از کارافتادگی کلی که وفق بندهای (۱) و (۲) ماده (۸۰) قانون تأمین اجتماعی در طول سال جاری به مستمری بازماندگان تبدیل شده اند، عیناً تاریخ برقراری اولیه آنان می باشد.

۶- مجموعه مبالغ حاصله از بندهای (۱) و (۲) این دستور اداری در خصوص مشمولین بند (۹۱) قانون بودجه سال ۱۳۹۰ کل کشور، بند (۶۶) قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور و قانون تعیین تکلیف اجتماعی اشخاصی که ده سال و کمتر حق بیمه پرداخت نموده اند، به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه آنان خواهد بود.

مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات با توجه به مفاد این دستور اداری، نظارت بر تهیه نرم افزار مربوطه در سانه متمرکز مستمری را بر عهده دارد.

مسئول حسن اجرای این دستور اداری مدیران کل، معاونین تعهدات بیمه ای و پشتیبانی و توسعه مدیریت، رؤسای ادارات مستمری ها، نظارت بر کنترل مصارف و امور کارگزاری های رسمی، امور مالی، منابع انسانی و پایش عملکرد، آمار و فناوری اطلاعات استان ها و مسؤولین ذی ربط در واحدهای اجرایی خواهند بود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.