کد خبر : 49930 / /
/

پرداخت وام ۲۰ میلیونی بدون بهره با پرداخت یکساله | برای خرید بیمه این وام را از دست ندهید

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه با یکی از بانک‌های کشور تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی خرید بیمه بدنه، بیمه عمر یا شخص ثالث با نرخ سود صفر درصد پرداخت می‌شود.

پرداخت وام ۲۰ میلیونی بدون بهره با پرداخت یکساله | برای خرید بیمه این وام را از دست ندهید

علی استادهاشمی، امروز در غرفه ایسنا در نمایشگاه رسانه‌های ایران اظهار کرد: از ۳۸ میلیون وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت تنها ۲۵ میلیون وسیله دارای بیمه‌نامه معتبر شخص ثالث هستند که ۳۴ درصد کل وسایل نقلیه را شامل می شود. البته ۸۶ درصد موتورسیکلت‌ها فاقد بیمه هستند.

وی افزود: برای اجرایی شدن مساله بیمه وسایل نقلیه اقدامات چندگانه‌ای را در دستور کار قرار دادیم؛ اقدام اول این است که بیمه شخص ثالث موتورها یک ساله شد. قبلا افراد می‌توانستند بیمه‌نامه را به صورت هفتگی و یک روزه  خریداری کنند. ما اجبار کردیم تا این مدت به یک سال افزایش یابد که در هیات دولت به تصویب رسیده است.

به گفته استادهاشمی اقدام دیگر تخفیف ۲۰ درصدی بیمه موتورسیکلت‌های صفر کیلومتر است.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه بخشودگی جرایم بیمه تا آخر اسفند اجرا می‌شود، گفت: کسانی که بیمه شخص ثالث ندارند اگر بیمه نامه را تا پایان اسفند دریافت کنند می توانند از تخفیف کامل جرایم استفاده کنند.

استاد هاشمی تصریح کرد: یکی از کارها انعقاد تفاهم نامه بیمه مرکزی با یکی از بانکهای کشور است که تا سقف ۲۰ میلیون تومان تسهیلات خرید بیمه نامه با نرخ سود صفر پرداخت می‌شود. متقاضیان خرید بیمه نامه پس از مراجعه به نمایندگی شرکتهای بیمه به یکی از بانک‌ها متصل می شوند که می‌توانند برای دریافت بیمه بدنه، بیمه عمر یا شخص ثالث تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: هر شرکتی که بتواند این خدمات را ارایه کند بدهی را باید به صورت اقساط به بانک پرداخت می‌کند. مدت بازپرداخت این وام یک ساله است./ایسنا

پرداخت وام ۵۰ میلیونی با اقساط ۱ میلیونی برای این یارانه بگیران

بانک سپه به منظور ترویج وام‌دهی قرض الحسنه و تقویت امکان رفع احتیاجات و توانمند کردن و حمایت بیش از پیش از اقشار آسیب پذیر طرح وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی «نگین مهر» را تدارک دیده است.

بانک سپه به منظور ترویج وام‌دهی قرض الحسنه و تقویت امکان رفع احتیاجات و توانمند کردن و حمایت بیش از پیش از اقشار آسیب پذیر طرح وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی «نگین مهر» را تدارک دیده است.

به نقل از رده، مشتریانی که متقاضیان وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی بانک سپه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و حداقل ۵۰۰ هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند. ضمنا باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات، داشتن ضامن رسمی است. این وام قرض الحسنه بوده و به آن سود تعلق نمی‌گیرد. تنها کارمزد آن دو یا چهار درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۳۶ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۱ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۱۹۹ تومان است. کل سود تسهیلات، ۳ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۱۷۳ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۵۳ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۱۷۳ تومان خواهد بود.

دیگر اهداف بانک سپه از ارائه طرح تسهیلاتی نگین مهر را بشناسید

علاوه بر مورد توانمند کردن اقشار کم درآمد، به طور کلی بانک سپه با طراحی و ارائه طرح تسهیلاتی نگین مهر، اهدافی مانند افزایش سهم منابع ارزان قیمت در ترکیب منابع و بهینه سازی قیمت تما شده پول، تمرکز بر احیای سنت قرض الحسنه و گسترش آن در سطح جامعه، ترویج و توسعه بانکداری اسلامی درخور نشان تجاری بانک با قابلیت پذیری در شبکه بانکی و تجهیز منابع قرض الحسنه و رفع احتیاجات ضروری مشتریان را دنبال می‌کند./سلام نو

شرایط پرداخت وام دانشجویی پیاده‌روی اربعین حسینی اعلام شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان شرایط دریافت وام پیاده‌روی اربعین ویژه دانشجویان را اعلام کرد.

مسعود گنجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پرداخت وام‌های دانشجویی گفت: تمام وام‌های دانشجویی پرداخت شده است، فقط وام شهریه باقی مانده که تا پایان ماه جاری (تیرماه ۱۴۰۲) پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: دانشجویان تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای ثبت نام وام‌های تحصیلی، شهریه، ودیعه مسکن و وام ضروری در سامانه صندوق فرصت داشتند که امسال حدود ۶۳ هزار نفر برای وام تحصیلی، ۳۰ هزار نفر وام شهریه، ۲۰ هزار نفر وام ضروری و بیش از یک هزار نفر هم برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: وام تحصیلی تا سوم تیرماه و وام ضروری هم تا هفتم تیرماه پرداخت شد، وام شهریه نیز تا آخر تیرماه به حساب دانشگاه‌ها واریز خواهد شد.سلام نو

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: اگر هر دانشجویی درخواست وام ارائه داده و واجد شرایط نیز بوده، ولی وام دریافت نکرده است می‌تواند به دانشگاه خود مراجعه کند تا مشخص شود مشکل کجا بوده و برطرف شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به وام‌های دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: با یکی از بانک‌ها هماهنگی لازم صورت گرفته و دانشجویان علاقه‌مند به حضور در برنامه پیاده روی اربعین حسینی و زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می‌توانند وام پنج میلیون تومانی دریافت کنند.

وی با اشاره به شرایط دانشجویان برای دریافت وام عتبات و پیاده روی اربعین دانشجویی گفت: دانشجویانی که قصد دارند به صورت گروهی برای پیاده روی اربعین اقدام کنند تحت نظارت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها می‌توانند برنامه ریزی کنند تا از طریق نهاد به صورت دسته جمعی به صندوق رفاه دانشجویان معرفی شوند، صندوق نیز این دانشجویان را به طور دسته جمعی به بانک طرف تعهد صندوق معرفی می‌کند و وام مذکور پرداخت شود.

وی ادامه داد: از شرایط پرداخت وام عتبات برای پیاده روی اربعین این است که متقاضی درحال حاضر دانشجو بوده و فارغ التحصیل نشده باشد و به صورت گروهی تحت نظارت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اقدام کنند.

گنجی افزود: هر زمان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها لیست متقاضیان را ارسال کنند، دانشجویان از سوی صندوق به بانک مذکور برای دریافت وام معرفی می‌شوند./مهر

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.