کد خبر : 49461 / /
/

عیدانه دولت برای همه مردم به مناسبت عید مبعث | ثبت نام وام 20 میلیونی خرید کالا بدون سود | از فروش فوق‌العاده «عید تا عید» عقب نمانید

سامانه ثبت نام دریافت اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای خرید کالا در طرح «عید تا عید» باز شد.

عیدانه دولت برای همه مردم به مناسبت عید مبعث | ثبت نام وام 20 میلیونی خرید کالا بدون سود | از فروش فوق‌العاده «عید تا عید» عقب نمانید

به گزارش ایرنا، طرح عید تا عید در راستای افزایش تقاضا در بازار به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف ایران با رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه به ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب و همچنین تکریم مشتری و پاسخگو بودن واحدهای صنفی پس از فروش از امروز آغاز شد.

بر این اساس مبلغ ۲۰ میلیون تومان خرید اعتباری در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» در نظر گرفته شده است و عموم مردم می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار در نظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود در اسفندماه سال جاری استفاده کنند و پرداخت آن را در اردیبهشت ماه سال آینده انجام دهند.

متقاضیان می توانند برای دریافت اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای خرید کالا می توانند به سامانه https://eidtaeid.ir/shopping-landing که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده است مراجعه کنند.

بازپرداخت اقساط تا پایان پنجم اردیبهشت ماه سال آینده بدون هیچ سودی است و برای کالای لوازم خانگی که نیاز به بازپرداخت بلندمدت‌تری دارد، با اعتبار یکی از بانک‌ها می‌توانند اقدام به خرید کرده و اقساط از حساب بانکی آنها کسر شود.

بر اساس اعلام وزارت صمت، در این طرح همه تخفیف‌ها به حساب خریدار منظور شده و مبلغ مانده به صورت اقساطی کسر می شود.

هم اکنون ۲۰ هزار صنف در این طرح شرکت کرده اند که به مرور به این تعداد افزوده خواهد شد.

بازپرداخت اعتبار طرح «عید تا عید»؛ بدون سود

تهران- ایرنا- معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: بازپرداخت خرید اعتباری طرح «عید تا عید» تا چهار ماه بدون هیچگونه سودی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا از وزارت صمت، علیرضا شاهمیرزایی در حاشیه افتتاح طرح «عید تا عید» اظهار داشت: در این طرح کارمندان دولت می‌توانند با ارائه نامه کسر از حقوق از اداره متبوع خود تا سقف ۲۰ میلیون تومان کالا خریداری کنند.

وی افزود: بازپرداخت اقساط تا چهار ماه بدون هیچگونه سودی است و برای کالای لوازم خانگی که نیاز به بازپرداخت بلندمدت‌تری دارد با اعتبار یکی از بانک‌ها می‌توانند اقدام به خرید کرده و اقساط از حساب بانکی آنها کسر شود.

شاهمیرزایی گفت: در این طرح تمام تخفیف‌ها به حساب خریدار منظور شده و مبلغ مانده به صورت اقساطی کسر می شود.

وی افزود: اعتبار فعلی برای این طرح هم اکنون ۲۰ میلیون تومان برای هر نفر است و امیدواریم تا ۱۰۰ میلیون تومان هم افزایش پیدا کند.

به گزارش ایرنا، پیش از این وزیر صنعت خبر داده بود که در طرح «عید تا عید» که اصناف شرکت کننده اصلی آن هستند، با توجه به میزان اعتبارسنجی که موسسه مورد نظر اعلام می‌کند، تا سقف ۲۰ میلیون تومان اعتبار خرید کالا به کارمندان تخصیص داده می‌شود.

به گفته عباس علی آبادی هم اکنون ۲۰ هزار صنف برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده اند که به مرور به این تعداد افزوده خواهد شد.

با توجه به افزایش تقاضا در بازار به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، اتاق اصناف ایران به منظور کاهش فشار اقتصادی بر عموم جامعه، با همکاری وزارت صمت طرح ملی فروش فوق‌العاده «عید تا عید» با رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه بر ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب و همچنین تکریم مشتری و پاسخگو بودن واحدهای صنفی پس از فروش اجرایی می‌کند.

در این راستا و بر اساس تفاهمنامه منعقدشده میان اتاق اصناف ایران و بانک تجارت، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال خرید اعتباری در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» درنظر گرفته شده و عموم مردم می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار درنظرگرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود در اسفندماه سال جاری استفاده کنند و پرداخت آن را در اردیبهشت ماه سال آینده انجام دهند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.