کد خبر : 49720 / /
/

قیمت گوشت | قیمت گوشت گوسفندی | قیمت گوشت قرمز

جدیدترین قیمت گوشت قرمز و مرغ در آستانه رمضان | قیمت گوشت منجمد کیلویی چند؟

هر کیلو گرم گوشت مرغ از ۹۱ هزار تومان در آذر ماه، امروز به ۸۵ هزار تومان کاهش یافته و هر کیلو گرم گوشت قرمز نیز ۵۶۰ هزار تومان در قصابی های سطح شهر به فروش می رسد.

جدیدترین قیمت گوشت قرمز و مرغ در آستانه رمضان | قیمت گوشت منجمد کیلویی چند؟

 بر اساس تصمیم‌های اتخاذ شده در نهادهای متولی تأمین کالاهای اساسی از دی، ماهانه ۱۵۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام می‌شود و این امر منجر به کاهش قیمت در بازار گوشت شده است. هر کیلو گوشت مرغ از ۹۱ هزار تومان در آذر ماه امروز به ۸۵ هزار تومان کاهش یافته و هر کیلو گوشت مرغ منجمد نیز ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می‌شود.

همچنین در بازار گوشت قرمز هر کیلو گوشت گوسفندی ۵۶۰ هزار تومان در قصابی‌های سطح شهر در حال فروش است. گوشت گوساله با حدود ۱۰ هزار تومان پایین‌تر حدود ۵۵۰ هزار تومان در حال عرضه است.

دولت برای تثبیت قیمت گوشت قرمز امسال مبادرت به واردات کرد و در حال حاضر هر کیلو گوشت گوساله منجمد به مبلغ ۳۰۵ هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به فروش می‌رسد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.