کد خبر : 49675 / /
/

پایان جولان سارقان مسلح شرور در رودبار جنوب | آرامش به شهر بازگشت

دو باند سرقت‌های مسلحانه و یک باند سرقت کابل‌های برق در شهرستان رودبار منهدم شد.

پایان جولان سارقان مسلح شرور در رودبار جنوب | آرامش به شهر بازگشت

حامد محمدی دادستان رودبار جنوب امروز ۲۴ بهمن ماه از اجرای طرح ضربتی مقابله و مبارزه با جرم سرقت در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در عملیات اول ماموران پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، محل اختفای سارقان مسلح را شناسایی و دو متهم به همراه دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه مقادیری فشنگ دستگیر و بازداشت شده‌اند.

محمدی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتور سیکلت اعتراف نموده‌اند.

دادستان رودبار جنوب افزود: در عملیات دوم، اعضای یک باند سرقت مسلحانه احشام که تعداد زیادی گوسفند را به سرقت برده بودند، مورد شناسایی قرار گرفتند و در یک اقدام ضربتی شش نفر از اعضای این باند دستگیر و بازداشت شدند و از محل اختفای متهمان دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه مقادیری فشنگ کشف و ضبط شد. 

وی گفت: در عملیات سوم، اعضای یک باند که اقدام به سرقت شبانه اموال و متعلقات مورد استفاده عمومی از جمله کابل‌های برق می‌نموند، مورد شناسایی قرار گرفتند که در این رابطه عامل اصلی بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند نیز صادر شده است .

وی تصریح کرد: در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان کرمان، موضوع مقابله با سرقت‌های خرد و کلان در دستور کار دادستانی رودبار جنوب قرار گرفته و اجازه نخواهیم داد افرادی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند .

محمدی در پایان از مردم خواست همواره نسبت به تردد افراد ناشناس در محل زندگی خود دقت داشته باشند و در صورت هرگونه موارد مشکوک بویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.