کد خبر : 49623 / /
/

یارانه معیشتی | یارانه معیشتی جدید | یارانه معیشتی بهمن ماه

واریز ۲/۴۰۲/۴۰۰تومان برای این دهک ها از امروز | یارانه معیشتی جدید واریز شد

معاون حمایت و سلامت و خانواده کمیته امداد گفت: مستمری بهمن‌ماه مددجویان، واریز شد.

واریز ۲/۴۰۲/۴۰۰تومان برای این دهک ها از امروز | یارانه معیشتی جدید واریز شد

یارانه معیشتی جدید دولت رئیسی برای اولین بار از اردیبهشت سال 1401 پرداخت شد. با توجه به افزایش قیمت‌ها، دولت سیزدهم برای جبران رفاه از دست رفته خانوار و کمک به معیشت آن‌ها اقدام به افزایش یارانه معیشتی کرده است یارانه معیشتی بیستم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. یارانه معیشتی  سه دهک اول به شرط استفاده از کالابرگ افزایش خواهد یافت در ادامه به خبر جدید درباره یارانه معیشتی می پردازیم

یارانه معیشتی

حسین خدرویسی،معاون حمایت و سلامت و خانواده کمیته امداد اظهار کرد: طبق اعلام قبلی دولت، مستمری بهمن‌ماه مددجویان، در تاریخ مقرر ۲۰ بهمن‌ماه به حساب سرپرستان خانواده‌های تحت حمایت واریز شد.

وی با تقدیر از تصمیم جدید دولت برای واریز مستمری مددجویان در بیستم هر ماه، افزود: پیش از این مستمری مددجویان در روزهای پایانی هر ماه واریز می‌شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: بنابر اطلاعیه سازمان هدفمندی، یارانه نقدی و معیشتی خانواده‌های دهک‌های یک تا سه در بیست و پنجم هر ماه واریز خواهد شد.

به گزارش پایگاه طالاع‌رسانی کمیته امداد، در حال حاضر خانواده‌های تک نفره ۷۷۰ هزار تومان مستمری ماهانه دریافت می‌کنند. به خانواده‌های ۲ نفره یک میلیون ۹۰ هزار تومان و به خانواده‌های سه نفره یک میلیون و ۵۲۵ هزار تومان مستمری پرداخت می‌شود.خانواده‌های چهار نفره یک میلیون و ۹۶۰ و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند.

 تاریخ واریز مستمری بهزیستی بانک رفاه بهمن ۱۴۰۲+ ورود به سامانه رواق بانک رفاه ravagh.refah-bank.ir

تاریخ واریز مستمری بهزیستی بانک رفاه بهمن 1402 مشخص شد.

تاریخ واریز مستمری بهزیستی بانک رفاه بهمن ۱۴۰۲+ ورود به سامانه رواق بانک رفاه ravagh.refah-bank.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، طیبه حسینی گفت: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته، مستمری افراد کمیته امداد و بهزیستی که از محل هدفمندی یارانه‌ها پرداخت می‌شود، بیستم هرماه به حساب افراد واریز می‌شود.

مبلغ مستمری خانوارهای ۲نفره در بهمن ماه: ۱/۰۹۰/۰۰‌۰تومان، ۳نفره: ۱/۵۲۵/۰۰ ۰تومان، ۴نفره: ۱/۹۶۵/۶۰۰تومان، ۵نفره: ۲/۴۰۲/۴۰۰تومان با احتساب ۴۰ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱ و ۲۰ درصد بیشتر در مقایسه با مردادماه ۱۴۰۲ یا همان ۵ ماهه ابتدایی سال جاری واریز گردید.

حسینی ادامه داد: تغییر زمان بندی واریز یارانه هیچ ارتباطی به قطع یارانه ندارد و علت این کار تنها برای نظم بخشی بهتر است.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه افزود: حذف یارانه برمبنای دهک‌بندی وزارت رفاه صورت می‌گیرد و خبری که روز گذشته مبنی بر تغییر زمان واریز یارانه نقدی در رسانه‌ها منتشر شد، هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد.

به گفته او، وزارت رفاه رقم تشویقی فجرانه به مناسبت دهه فجر در قالب کالابرگ‌برای دهک‌های اول تا هفتم در نظر گرفته است.

ورود به سامانه رواق بانک رفاه ravagh.refah-bank.ir

در سال های اخیر، سامانه های مختلفی از سوی بانک های گوناگون روی کار آمده اند که طیف متفاوتی از خدمات غیر حضوری را به به مردم و یا حتی کارمندان خود بانک ارائه می کنند. شناسایی و آشنایی با نحوه استفاده از این سامانه ها کمک بزرگی است برای راحت تر شدن زندگی در شهرهای بزرگ و حتی مناطق دور افتاده تر. به همین جهت قصد داریم در مقاله اخیر به بررسی و معرفی یکی از این سامانه ها که توسط بانک رفاه راه اندازی شده است بپردازیم.

سامانه رواق یکی از سامانه هایی است که در حال خدمت رسانی به کارمندان بانک رفاه می باشد و تمامی کارکنان و بازنشستگان این بانک می توانند به نشانی ravagh.refah-bank.ir مراجعه کنند و مراحل مربوط به استفاده از خدمات غیر حضوری این سامانه را انجام دهند. در ادامه این مقاله توضیحات کاملی در خصوص معرفی سامانه رواق بانک رفاه، آدرس ورود به این سایت و امکاناتی که سایت ravagh.refah-bank.ir در اختیار کارمندان شاغل و بازنشسته این بانک می گذارد ارائه شده است.

معرفی سامانه رواق بانک رفاه ravagh.refah-bank.ir

سامانه رواق بانک رفاه به نشانی اینترنتی ravagh.refah-bank.ir، خدمات مختلفی را به کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه ارائه می کند و هدف اصلی راه اندازی چنین سامانه هایی، ارائه هرچه بهتر خدمات آنلاین به کارمندان و بازنشستگان این بانک می باشد. این سامانه از جمله خدمات اختصاصی بانک به کارکنان خود است تا به این ترتیب ضمن بالاتر بردن میزان رضایت آنان از نحوه دریافت خدمات، به کمتر شدن مراجعات متعدد حضوری به ادارات این بانک و نیز سرگردانی آنها نیز کمکی کرده باشد.

با وجود سامانه رواق بانک رفاه، کارمندان و یا بازنشستگان این بانک نیاز کمتری به مراجعه حضوری به شعب دارند و می توانند بسیاری از امور مربوط به خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام داده و پیگیری کنند؛ چرا که بسیاری از امور آن ها از طریق سامانه رواق انجام می شود.

راهنمای ورود به سامانه رواق بانک رفاه ravagh.refah-bank.ir

همان طور که گفته شد، سامانه رواق بانک رفاه، با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه راه اندازی شده است و امکانات مختلفی را به این این افراد ارائه می کند؛ اما مانند هر خدمت اختصاصی الکترونیکی دیگری شرط استفاده از این خدمات، داشتن نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه رواق می باشد.

بنابراین، لازم است کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه نام کاربری و رمز عبور خود را حضوری از بانک رفاه، برای ورود به سامانه رواق دریافت کنند، این گروه می توانند به سایت ravagh.refah-bank.ir وارد شده و نام کاربری و رمز عبور خود را برای ورود به پنل شخصی وارد کنند. جهت دسترسی راحت تر شما در صورتی که قصد ورود به این سامانه را دارید می توانید بر روی لینک هایی که در ابتدای مقاله گذاشته شده است کلیک کنید.

فیش حقوقی کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه

شاید بتوان گفت پس از دستگاه های دولتی یکی از انواع سازمان هایی که پیشرو ارائه خدمات الکترونیکی و اینترنتی برای غیرحضوری کردن هرچه بیشتر تامین نیاز مردم است، بانک ها باشند. علت آن هم نقش گسترده و تاثیرگذار این بخش اقتصادی کشور در زندگی روزمره است. بانک رفاه با هدف هر چه راحت تر کردن دسترسی به خدمات این بانک توسط کارمندان و بازنشستگان خود سامانه رواق بانک رفاه را راه اندازی کرده که یکی از امکانات گوناگون آن دریافت فیش حقوقی است. سامانه رواق بانک رفاه کارگران خدمتی است که این بانک در جهت کاهش مراجعات مختلف کارمندان و بازنشستگان خود به ادارات مختلف این بانک جهت امور متفاوت ارائه داده است. در ادامه مقاله می توانید با خدمات مختلف دیگر سامانه رواق بانک رفاه بیشتر آشنا شوید.

لازم به ذکر است زمان واریز حقوق مستمری بگیران بانک رفاه کارگران براساس ترتیب حروف الفبا بوده که هر ماه جدول زمان قطعی آن اعلام می شود.

همچنین خوب است بدانید که بانک رفاه در همین راستا و جهت تسهیل دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، امکان دریافت فیش حقوقی را از پایانه های خودپرداز این بانک فراهم کرده است. برای این کار مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با داشتن کارت بانک رفاه کارگران می توانند از طریق دستگاه های خودپرداز این بانک از منوی سایر خدمات، فیش حقوقی را انتخاب و با ورود ۴ رقم سال و ۲ رقم ماه، فیش حقوقی خود را از بانک رفاه کارگران دریافت کنند.

امکانات سامانه رواق بانک رفاه ravagh.refah-bank.ir

همانطور که در این مقاله به آن اشاره کردیم، سامانه رواق بانک رفاه، خدماتی را به شاغلان و بازنشستگان این بانک ارائه می کند. بنابراین، مردم نمی توانند از امکانات این سامانه استفاده کنند. حالا به امکانات این سایت پرداخته و توضیحمختصری درباره هر یک ارائه می کنیم. از جمله امکاناتی که در سامانه رواق بانک رفاه به نشانی ravagh.refah-bank.ir ارائه می شود، موارد زیر می باشند.

مشاهده فیش حقوقی: تمامی کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه می توانند با ورود به سامانه رواق، فیش حقوقی خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین دریافت کنند.

مشاهده سوابق پرسنلی و خدماتی: آن دسته از افرادی که قصد مشاهده سوابق پرسنلی و خدماتی خود در بانک رفاه را دارند، می توانند به سامانه رواق وارد شوند و سوابق پرسنلی خود را مشاهده کنند.

مشاهده لیست تسهیلات کارمندی دریافت شده: افرادی که قبلا از تسهیلات بانک رفاه استفاده کرده اند، می توانند با ورود به سامانه رواق، لیست تسهیلات کارمندی خود را مشاهده کنند.

مشاهده قوانین و مقررات استخدام در بانک رفاه: تمامی کارمندان می توانند برای اطلاع از قوانین و مقررات استخدام در بانک رفاه، به سایت رواق مراجعه کنند و این قوانین را مطالعه نمایند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.