کد خبر : 49511 / /
/

عیدی بازنشستگان | عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

اطلاعیه روز تعطیل تامین اجتماعی | واریز زود هنگام عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی | حداقل عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی 2/200/000 تومان شد

بنا به گفته میرهاشم موسوی، با توجه به مشخص شدن مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در تلاش هستیم با تامین منابع عیدی را به حساب بازنشستگان پرداخت کنیم.

اطلاعیه روز تعطیل تامین اجتماعی | واریز زود هنگام عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی | حداقل عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی 2/200/000 تومان شد

میزان پرداخت عیدی بازنشستگان، مستمری بگیران، حقوق وظیفه از کارافتادگی، حقوق وظیفه وراث مستخدمین متوفای مشمول صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق های بازنشستگی و نیز شهدا و جانبازان از کار افتاده کلی بارها مورد بررسی قرار گرفته است.عیدی بازنشستگان از نیمه اسفند ماه واریز می‌شود. عیدی بازنشستگان به افراد واجد شرایط تعلق می‌گیرد. عیدی بازنشستگان را دولت اعلام می‌کند و طبق سنوات گذشته، مبلغ آن به اندازه‌ی عیدی کارمندان دولت است. در ادامه به آخرین جزییات از عیدی بازنشستگان در سایت خبرآزاد می پردازیم.

سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به زمان پرداخت عیدی بازنشستگان اعلام کرد که عیدی ۱۴۰۳ این افراد تا دو هفته آینده واریز خواهد شد.

بنا به گفته میرهاشم موسوی، با توجه به مشخص شدن مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در تلاش هستیم با تامین منابع عیدی را به حساب بازنشستگان پرداخت کنیم.

طبق اعلام سخنگوی دولت، با آنچه در جلسه هیات دولت تصویب شد، حداقل عیدی یا پاداش آخر سال کارمندان و بازنشستگان دولتی دو میلیون و پانصد هزار تومان است./خبرآنلاین

عیدی بازنشستگان

زمان واریز عیدی بازنشستگان

 میرهاشم موسوی مبلغ و زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی را اعلام کرد

امروز مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پاسخ سوال مبلغ و زمان واریز عیدی بازنشستگان این سازمان را داد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: رقم و میزان عیدی بازنشستگان هنوز مشخص نشده است اما به محض مشخص شدن مبالغ را به حساب بازنشستگان واریز خواهیم کرد.

میرهاشم موسوی امروز در نشست خبری اظهار کرد: قبل از انقلاب ۲۰ درصد از جامعه تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی بودند که جمعیت آن زمان ۳۴ تا ۳۵ میلیون نفر بود و امروز بالغ بر ۷۴ درصد از جامعه تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی هستند و این مسئله دستاورد کمی نیست.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بیمه‌های درمانی نیز با دستور شخص رئیس جمهور اقدامات خوبی صورت گرفته گفت: در اوایل امسال بر اساس تاکید دولت هزینه درمان بیمه‌شدگان صددرصد پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص رقم و زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان این سازمان گفت: با توجه به اینکه رقم عیدی تا الان مشخص نشده نمی‌توانیم زمانی برای پرداخت آن در این جلسه اعلام کنیم اما بنای ما این است که هر چه سریع‌تر این رقم و زمان آن مشخص شود و این مسئله در اولویت ما قرار دارد.

وی ادامه داد: به محض اینکه رقم عیدی مشخص شود این مبلغ به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد چرا که پرداخت حقوق و عیدی از اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود.

موسوی با اشاره به توسعه مراکز درمانی و بیمارستانی پس از انقلاب اظهار کرد: در پیش از انقلاب  تنها بیست مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در کشور بود که این تعداد در حال حاضر به ۴۰۴ مرکز تخصصی و فوق تخصصی و همچنین بیمارستان‌های پیشرفته از جمله بیمارستان میلاد و … رسیده است و در این مراکز به مراجعه کنندگان خدمترسانی می‌شود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی افزود: در این سازمان موضوعات اجتماعی و اقتصادی انجام می‌شود. ضمن اینکه در حوزه خدمات درمانی اقدامات خوبی توسط سازمان تامین اجتماعی صورت می‌پذیرد. علاوه بر اینکه سازمان تامین اجتماعی علاوه بر ارائه خدمات در مراکز با ۵۷ مرکز درمانی طرف قرارداد است و خدمات درمانی را به بیمه شدگان ارائه می‌کند.

وی با اشاره به آمار بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: ۴۶ میلیون نفر بیمه شده تامین اجتماعی هستند که از این تعداد ۱۶ میلیون نفر بیمه شده اصلی، ۲۳ میلیون نفر بیمه شده تبعی و حدود ۷ الی ۸ میلیون نفر بازنشسته تامین اجتماعی هستند. همچنین بالغ بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر کارگاه کوچک و بزرگ متوسط تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

موسوی با اشاره به افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی افزود: تا پیش از دولت سیزدهم این سازمان با ۵۲ هزار مرکز طرف قرارداد بود و در حال حاضر این تعداد به ۵۷ مرکز درمانی رسیده است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه با اشاره به تسهیلات مد نظر این سازمان در ارتباط با کارفرماها و کارگاه‌ها تصریح کرد: در سال جاری ۲۶ هزار کارگاه از فرصت بیمه استفاده کردند و حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان از بدهی خود را به صورت تقسیط شده به سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهند کرد.

وی با اشاره به خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: این سازمان در دو بخش مستقیم و به صورت راهبردی خدمات درمانی را به بیمه شدگان ارائه می‌کند که در مراکز ملکی این سازمان بیمه‌شدگان به صورت کامل تحت بیمه قرار می‌گیرند و هیچ هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.