کد خبر : 4946 / /
/

موتور میلیونی بهرام رادان حاشیه ساز شد/تصاویر دیده نشده

بهرام رادان هنرمند معروف سینمای ایران متولد اردیبهشت 1358 هست.

موتور میلیونی بهرام رادان حاشیه ساز شد/تصاویر دیده نشده

بهرام رادان متولد  اردیبهشت 58 دوخواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است، مادرش خانه دارد و پدرش سرهنگ بازنشسته استبهرام رادان  در اولین حضور سینمایی اش در فیلم شور عشق شناخته شد.بهرام رادان با انتشار آلبومی بنام «روی دیگر» به جمع خوانندگان هنرمند پیوسته است بهرام رادان به شدت فوتبالی  و یک استقلالی دو آتیشه است بهرام رادان با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش به مردم توصیه کرد که برای رفتن از خانه نکات بهداشتی را رعایت کنند.

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان

بهرام رادان دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

فعالیت های بهرام رادان

بهرام رادان

در اولین حضور سینمایی شورعشق شناخته شد: شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد: آواز قو.

بهرام رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد (شمعی در باد و سنتوری) نیز شد.

بهرام رادان

بهرام رادان چند سال است در سینمای ایران حضور دارد. سبک بازی اش به جریان اصلی بازیگری در سینمای ایران مربوط نیست. سرد است و درونگرا. سردی و خونسردی چهره اش اما فرصتی است برای نوع دیگری از بازی. برای استفاده از فرصت هایی که آن گروه تماشاگرپسند بازیگران مرد از آن محروم هستند. برای نمایش ناگهانی طنز، کینه و یا خشمی ناگهانی.

copied

پرسش و پاسخ

  • بهرام رادان متولد چه سالی است؟
    بهرام رادان متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران است
  • بهرام رادان مجرد است؟
    بهرام رادان مجرد است
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.