کد خبر : 4746 / /
/

استایل تابستانی بهرام رادان+تصاویر دیده نشده

به تازگی بهرام رادان عکسی از خود را در فضای مجازی منتشر کرد

استایل تابستانی بهرام رادان+تصاویر دیده نشده

بهرام رادان متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران است.بهرام رادان در فیلم‌های فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروژ کریم‌مسیحی٬ پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است.بهرام رادان بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است.بهرام رادان دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند. بهرام رادان در اولین حضور سینمایی اش در فیلم شور عشق شناخته شد

بهرام رادان

 

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان متولد  اردیبهشت 58 دوخواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است، مادرش خانه دارد و پدرش سرهنگ بازنشسته استبهرام رادان  در اولین حضور سینمایی اش در فیلم شور عشق شناخته شد.بهرام رادان با انتشار آلبومی بنام «روی دیگر» به جمع خوانندگان هنرمند پیوسته است بهرام رادان به شدت فوتبالی  و یک استقلالی دو آتیشه است بهرام رادان با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش به مردم توصیه کرد که برای رفتن از خانه نکات بهداشتی را رعایت کنند.

زندگی هنری بهرام رادان

او دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

در اولین حضور سینمایی شورعشق شناخته شد: شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد: آواز قو.

رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد (شمعی در باد و سنتوری) نیز شد.

رادان چند سال است در سینمای ایران حضور دارد. سبک بازی اش به جریان اصلی بازیگری در سینمای ایران مربوط نیست. سرد است و درونگرا. سردی و خونسردی چهره اش اما فرصتی است برای نوع دیگری از بازی. برای استفاده از فرصت هایی که آن گروه تماشاگرپسند بازیگران مرد از آن محروم هستند. برای نمایش ناگهانی طنز، کینه و یا خشمی ناگهانی.

او در این دسته بندی همتایانی مثل محمدرضا فروتن و پیمان معادی دارد و البته علی مصفا. در این دوره طولانی حضور چند ساله، او به عنوان جوان اول سینمای ایران باقی مانده است. در اوج جوانی و در حالی که همه فکر می کردند او شکار تم و تمام سینمای تجاری است آگاهانه تغییر مسیر ظریفی داد و توانست تا امروز اعتبار دوگانه خود به عنوان بازیگر محبوب و بازیگر نخبه را حفظ کند.

او در چندین فیلم پرفروش سینمای ایران ظاهر شده است. یکی از مشهورترین شمایل های تاریخ سینمای ایران چهره او را بر کالبد خود دارد (علی سنتوری). در چند سال گذشته در فیلم هایی مثل پل چوبی، آتش بس 2 و یا عصر یخبندان ظاهر شده و نشان داده که هنوز بازیگر معتبر این سینماست.

بهرام رادان

در این سینما او از اوج جوانی تا سنین پختگی را طی کرده و با دقت و پشتکار از نزول جایگاه سینمایی اش جلوگیری کرده. تقریبا هرگز در جنجال های سینمایی وارد نشده است. بهرام رادان به شکل آگاهانه ای جایگاه خود به عنوان یک بازیگر محبوب سینما را می شناسد و با استفاده از تمهیدات رایج در فرهنگ غرب (که عموما در اینجا مورد توجه قرار نمی گیرند) در حفظ چهره و اعتبار خود تلاش کرده است…

او می گوید که ستاره بودن یک حرفه تمام وقت است. دیدگاهی که در هالیوود یا دنیای موسیقی پاپ طرفداران بسیاری دارد و در اینجا در ایران ممکن است هضمش کمی سخت باشد. 

فیلم های سینمایی بهرام رادان

۱۳۷۹   شور عشق    نادر مقدس

۱۳۸۰    طلوع تاریک    ابراهیم شیبانی

۱۳۸۱    گاوخونی    بهروز افخمی

۱۳۸۲    شمعی در باد    پوران درخشنده

۱۳۸۳    رستگاری در هشت و بیست دقیقه    سیروس الوند

۱۳۸۴    حکم    مسعود کیمیایی

۱۳۸۵    خون‌بازی    رخشان بنی‌اعتماد، محسن عبدالوهاب

۱۳۸۶    کنعان    مانی حقیقی

۱۳۸۷    بی‌پولی    حمید نعمت‌الله

۱۳۸۸    تهران ۱۵۰۰    بهرام عظیمی

۱۳۸۹    یکی از ما دو نفر    تهمینه میلانی

۱۳۹۰    پل چوبی    مهدی کرم پور

۱۳۹۲    نقشِ نگار    علی عطشانی

۱۳۹۳    آتش‌بس ۲    تهمینه میلانی

۱۳۹۴    حکایت عاشقی    احمد رمضان زاده

۱۳۹۵    زرد    مصطفی تقی زاده

۱۳۹۶    چهار راه استانبول    مصطفی کیایی

۱۳۹۷    آشفته‌گی    فریدون جیرانی

۱۳۹۷    سونامی    میلاد صدرعاملی

۱۳۹۷    ایده اصلی   آزیتا موگویی

بهرام رادان

بهرام رادان در نمایش خانگی

رقص روی شیشه (مهدی گلستانه ۱۳۹۷)

مستند های بهرام رادان

من ناصر حجازی هستم... (امیر رفیعی ۱۳۹۴)

بهرام رادان در تئاتر

کنسرت نمایش سی (همایون شجریان و سهراب پورناظری ۱۳۹۶)

جوایز و افتخارات

بهرام رادان در نخستین دوره جشنواره فیلم بین‌المللی لاداخ هندوستان جایزه بهترین بازیگر مرد را به خاطر بازی در فیلم آدم‌کش ساخته رضا کریمی را از آن خود کرد.

 

copied

پرسش و پاسخ

  • بهرام رادان متولد چه سالی است؟
    بهرام رادان متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران است
  • بهرام رادان مجرد است؟
    بهرام رادان مجرد است
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.