کد خبر : 49340 / /
/

جزئیات تازه از پرونده کارگردان متهم به آزار شیطانی | پرده آخر نمایش سیاه آقای کارگردان

کارگردان جوان تئاتر که متهم به آزار شیطانی دو کارآموز خود در کلاس‌های خصوصی مدیتیشن و ماورایی بود، پس از محاکمه به اعدام محکوم شد.

جزئیات تازه از پرونده کارگردان  متهم به آزار شیطانی | پرده آخر نمایش سیاه آقای کارگردان

اوایل امسال با مراجعه دختر جوانی به پلیس آگاهی تحقیقات جنایی در این پرونده آغاز شد. دختر جوان در شکایت خود به ماموران گفت: «عاشق بازیگری هستم وبه همین خاطر درکلاس‌های آزاد بازیگری ثبت‌نام کردم. مربی کلاس مدعی بود از کارگردان‌های تئاتر است. مرد۳۲ساله بعد ازچند جلسه ادعا کردمن استعداد خوبی دربازیگری دارم واگردر کلاس‌های خصوصی مدیتیشن شرکت کنم، می‌توانم خیلی زود به یک سوپر‌استار تبدیل شوم. چند جلسه به خانه‌اش رفتم و در این کلاس‌های ماورایی شرکت کردم اما آخرین بار او مرا مورد تعرض قرار داد. تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.»

پس از این شکایت، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند. همزمان دختر ۲۳ساله دیگری با حضور در پلیس آگاهی علیه کارگردان جوان شکایت کرد و گفت: «برای تمرین‌های خصوصی به خانه متهم رفته بودم و متوجه حرف‌های نامربوط او شده و تصمیم گرفتم دیگر به خانه‌اش نروم اما در آخرین جلسه، مرا مورد آزار قرار داد. ابتدا شکایت نکردم اماوقتی فهمیدم دختر دیگری هم قربانی شده موضوع را با خانواده‌ام در میان گذاشته و شکایت‌کردم.» پس ازطرح این دو شکایت، پرونده به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و رئیس دادگاه دستور بازداشت متهم را صادر کرد. درجلسه تحقیقات مقدماتی، شکات به طرح شکایت پرداخته و ادعا کردند دختران دیگری هم در دام آقای کارگردان گرفتار شده اما حاضر به شکایت نیستند.

متهم در دفاعیاتش منکر ادعاهای این دو دختر شد و گفت: من باکارآموزهای خود رابطه دوستانه داشتم و آنها را آزار ندادم. دختران با میل خودشان به خانه‌ام آمده و با من ارتباط داشتند‌.نمی‌دانم چرا حالا این شکایت راعلیه من مطرح کردند. پس از بررسی مستندات پرونده و شکایت دو دختر جلسه محاکمه متهم به صورت غیرعلنی برگزار شد‌. در این جلسه متهم دوباره منکر اتهامش شد. قضات دادگاه پس از بررسی شکایت دختران و دفاعیات متهم و وکیلش، او را به اعدام محکوم کردند./جام جم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.