کد خبر : 47199 / /
/

جزییان آزار شیطانی دختر جوان

جزئیات آزار شیطانی دختر جوان | اعترافات تکان دهنده ابلیس نیاوران

مجرم سابقه‌داری که در اواخر سال گذشته دختر جوانی را با تهدید سلاح سرد هدف آزار و اذیت شیطانی قرار داده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد؛ خبرنگار حوادث تسنیم با این متهم گفتگویی داشته است.

جزئیات آزار شیطانی دختر جوان | اعترافات تکان دهنده ابلیس نیاوران

سردار کارآگاه "علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اواخر اسفند ماه سال گذشته در پی وقوع یک فقره تجاوز به‌عنف در شمال شهر تهران (نیاوران) توسط یک مرد جوان و وصول این خبر توسط شاکیه به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیق از شاکی دریافتند این زن 21ساله، ساعت 6 صبح به‌قصد عزیمت به محل کار از منزل خارج شده است و در مسیر، مردی موتورسوار به وی نزدیک شده و اقدام به تهدید شاکیه با سلاح سرد کرده است؛ زن جوان ابتدا تصور می‌کرده است که این فرد قصد سرقت طلاجات وی را دارد اما در ادامه متهم با تهدید سلاح سرد، شاکیه را به مکانی خلوت کشانده و با ضرب‌وجرح، وی را مورد اذیت و آزار قرار داده است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با توجه حساسیت موضوع، اقدامات گسترده کارآگاهی و اطلاعاتی را آغاز کرده در نهایت موفق شدند مخفیگاه متهم را در شرق تهران محدوده سبلان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر کنند و سپس وی به اداره شانزدهم انتقال دادند.

سردار ولی‌پور گودرزی متذکر شد: متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق بود اما در ادامه با دعوت از شاکیه و شناسایی متهم توسط وی، متهم به جرم خود اعتراف کرد و به تشریح ماجرا پرداخت.

وی با اشاره بر اینکه کارآگاهان با استفاده از روش‌های اطلاعاتی دریافتند متهم دارای 19 فقره سابقه کیفری از قبیل سرقت، موادمخدر و... است، خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار بازداشت موقت از سوی دادگاه شعبه سیزدهم یک کیفری تهران، برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

گفت‌وگو با متهم

سابقه داری؟

بله! در گذشته به‌خاطر سرقت، ارتباط نامشروع و فروش مواد مخدر به زندان رفتم.

زن جوان را می‌شناختی؟

نه، هیچ شناختی از او نداشتم؛ این زن را به‌صورت اتفاقی در خیابان دیدم.

مواد مخدر مصرف می‌کنی؟

بله!

روز حادثه هم مواد مخدر مصرف کرده بودی؟

نه، اما به‌خاطر مصرف مشروبات الکلی، حالت طبیعی نداشتم.

روز حادثه همراهت چاقو داشتی؟

با یک پیچ‌گوشتی، شاکی پرونده را در خیابان تهدید کردم و چاقویی همراهم نبود.

فکرش را می‌کردی که پس از ارتکاب جرم دستگیر شوی؟

نه اصلاً! حالت طبیعی نداشتم و به‌صورت دقیق جزئیات ماجرا را به‌یاد ندارم.

متأهلی؟

بله، چند ماه قبل نامزد کردم.

نامزدت اطلاع دارد به‌چه‌جرمی بازداشت شدی؟

نه، اما دیر یا زود متوجه خواهد شد؛ زندگی‌ام نابود شد.

پشیمانی؟

بله، و از شاکی پرونده، طلب بخشش دارم!

تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.