کد خبر : 49121 / /
/

وام جدید 200 میلیونی و بدون سود برای یارانه بگیران | وام 200 میلیونی با اقساط پایین

بانک ملی برای دارندگان پذیرنده خود وام 200 میلیون تومانی بدون سود را تدارک دیده است.

وام جدید 200 میلیونی و بدون سود برای یارانه بگیران | وام 200 میلیونی با اقساط پایین

بانک ملی برای دارندگان پذیرنده خود وام 200 میلیون تومانی بدون سود را تدارک دیده است.

به نقل از رده، افرادی که پذیرنده این مجموعه را دارند در صورت تمایل می‌توانند در قالب عقد مرابحه از تسهیلات «پذیرنده ملی» بهره‌مند شوند. منتهی در صورت تمایل به دریافت تسهیلات مذکور با عقد مرابحه، نرخ سود 23 درصد خواهد بود و سقف وام تا 5 میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

بر این اساس، افراد برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک ملی باید اعتبار شغلی، جواز و پروانه کسب و  شرایط مورد نظر این مجموعه را داشته باشند. این تسهیلات به سپرده قرض الحسنه نیاز دارد و به آن 4 درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. افراد بعد از دریافت این مقدار وام تا 36 ماه فرصت بازپرداخت خواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن سقف این وام، نرخ کارمزد و زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 6 میلیون و 60 هزار و 606 تومان در نظر گرفته شده است. کل سود تسهیلات تقریبا 16 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن در محدوده 216 میلیون و 200 هزار تومان قرار خواهد گرفت.

دلیل اصلی ارائه طرح تسهیلاتی پذیرنده ملی چیست؟

بانک ملی یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور است که از زمان‌های گذشته به عنوان بانک مورد اعتماد کسب و کارها، با تمرکز بر ارائه خدمات متناسب برای آن‌ها، خدمات ارائه داده است. این بانک بیشترین تعداد دارندگان کارت بانکی در کشور و شبکه گسترده پشتیبانی در سطح ملی را دارد. این مجموعه به منظور کمک به کسب و کارهای مشتری خود و گسترش آن‌ها طرح تسهیلاتی پذیرنده ملی را تدارک دیده است.کاماپرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.