کد خبر : 49041 / /
/

خبر خوش برای یارانه بگیران متقاضی وام | با افتتاح حساب از این بانک وام 200 میلیونی بگیرید + جزییات

مشتریان بانک تجارت که مایل به دریافت وام هستند، امکان درخواست برای طرح «پویا» این مجموعه را دارند. سقف این وام 200 میلیون تومان بوده و نرخ سود آن نیز به 23 درصد می‌رسد.

خبر خوش برای یارانه بگیران متقاضی وام | با افتتاح حساب از این بانک وام 200 میلیونی بگیرید + جزییات

افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیونی بانک تجارت هستند، باید حساب کوتاه مدت عادی یا جاری داشته باشند یا یکی از این دو حساب را افتتاح کنند. البته افتتاح حساب کافی نیست و باید حداقل بین سه تا 9 ماه میانگین حساب مورد نظر ایجاد شود. افرادی که مایل به گرفتن این تسهیلات هستند باید اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته و ضامن رسمی نیز ارائه دهند. سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده و مدت زمان بازپرداخت آن با توجه به شرایط و انتخاب مشتری 12 یا 24 یا 36 ماه خواهد بود.

با در نظر گرفتن سقف تسهیلات، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط تقریبا 7 میلیون و 750 هزار تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان خواهد رسید و جمع رقم وام و سود آن نیز 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.

بانک تجارت یکی از بانک‌های فعال کشور است که از ترکیب 11 بانک ایران و انگلیس، ایران و ژاپن، ایران و هلند، ایران و خاورمیانه، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار در سال 1358 شکل گرفت. در حال حاضر این مجموعه انواع خدمات مربوط به سپرده، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه و الکترونیک و همچنین خدمات ارزی را ارائه می‌دهد.

وام قرض‌ الحسنه به فرهنگیان تا سقف ۳۰۰ میلیون

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیش‌بینی ۱۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات در تفاهم‌نامه جدید با یکی از بانک‌ها، گفت: معلمان با این تفاهم‌نامه می‌توانند تا سقف ۳ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

وام فرهنگیان؛ وام قرض‌ الحسنه به فرهنگیان تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان واگذار می شود.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در جریان امضای تفاهم‌نامه مشترک با یکی از بانک‌ها، معلم را عامل، محور، مبدا و منشأ هر تحولی در آینده کشور دانست و گفت: هر اتفاقی برای آینده کشور بخواهد رقم بخورد، عامل آن معلم است و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب فرمودند معلم، معمار هویت آینده کشور است.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات، مقدار کمی از دغدغه معلمان را می‌کاهد اما بیش از آن مقدار به کیفیت کار معلمان می‌افزاید. بنابراین انعقاد این تفاهم‌نامه را در راستای تقویت کیفیت خود می‌دانیم.

صحرایی تصریح کرد: هر کسی که به توجه به معلمان اهتمام می‌ورزد در حقیقت به آینده کشور اهتمام می‌ورزد؛ معلم، سیمای آینده کشور را ترسیم می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این تفاهم‌نامه را هدیه‌ای به معلمان در آستانه دهه فجر تلقی می‌کنیم، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات، مقدار کمی از دغدغه معلمان را می‌کاهد اما بیش از آن مقدار به کیفیت کار معلمان می‌افزاید؛ بنابراین انعقاد این تفاهم‌نامه را در راستای تقویت کیفیت خود می‌دانیم.

صحرایی با بیان اینکه معلمان با این تفاهم‌نامه می‌توانند تا سقف ۳ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه از این بانک دریافت کنند، خاطرنشان کرد: آن‌چه امروز اتفاق می‌افتد، فعالیت تفاهم‌نامه پیش رو است که در نوع خودش کم‌نظیر است. در مجموع ۱۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات و همچنین تعهدات دیگر است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت برای حل مسائل و مشکلات کوتاه‌مدت معلمان است، افزود: خیرین مدرسه‌ساز که امروز حدود نیمی از کل اعتبار مالی برای احداث مدارس را تأمین می‌کنند، علاقه‌مند به دریافت وام از بانک برای کمک به آموزش و پرورش هستند یا شراکت‌های راهبردی دیگر به‌ویژه اینکه توقع همکاران این است که اوراق تهیه و برای ساخت مدارس به کار گرفته شود. همچنین کیف الکترونیکی برای همه معلمان و محصلان و خانواده‌ها می‌تواند ایجاد شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۷۲ میلیون و ۴۰ هزار مترمربع اردوگاه داریم که حاضریم با بانک مولد کنیم. تقاضای مهم دیگر این است یک قدم خیر برای تامین مالی معلمان فاقد مسکن برداریم. ۴۰ درصد کل مسکن که ساخته می‌شود، طبق قانون برای معلمان است اما مسأله ما تامین مالی معلمان است.

وی با بیان اینکه بخشی از هزینه ساخت مسکن را وام می‌دهند و بخشی را معلم باید پرداخت کند، خاطرنشان کرد: در ضلع سوم که می‌خواهیم شریک کاری به ما کمک کند این است که بانک به معلمان وام دهد تا سهم نقدی خود را زودتر بتوانند واریز کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.