کد خبر : 48955 / /
/

وام | وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه یک روزه

فرصت استثنایی برای متقاضیان وام قرض الحسنه بدون سود | وام قرض الحسنه 70 میلیونی برای همه + جزییات

متقاضیان وام قرض الحسنه با سود بسیار ناچیز و شرایط جدید و آسان این خبر را از دست ندهند.

فرصت استثنایی برای متقاضیان وام  قرض الحسنه بدون سود | وام قرض الحسنه 70 میلیونی برای همه + جزییات

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها در جهت کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته است. وام قرض الحسنه از محبوب ترین وام ها در بین مردم است چون همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. هیات مدیره پست بانک ایران پرداخت وام قرض الحسنه با عنوان طرح رحمت را برای مشتریان باجه‌های بانکی و شعب را تصویب کرد. در ادامه اخبار جدید از  وام قرض الحسنه  را بخوانید.

بر اساس این طرح، مشتریان حقیقی و حقوقی بانک که از ابتدای بهمن ماه جاری افتتاح حساب کنند، می‌توانند بر اساس میانگین حساب قرض الحسنه پس انداز خود مطابق جدول، تا سقف ۳ میلیارد ریال برای مشتریان حقیقی و ۷.۵ میلیارد ریال برای مشتریان حقوقی، وام قرض الحسنه دریافت کنند.

همچنین مشتریانی که در طرح رحمت افتتاح حساب کرده‌اند، با محاسبه‌گری که در سایت بانک موجود است، می‌توانند بر اساس مدت زمان و مبلغ سپرده‌گذاری شده، میزان وام دریافتی را محاسبه کنند.

بر اساس این گزارش، این تسهیلات با هدف ارائه خدمات ارزان قیمت و تسهیل انتخاب از میان محصولات متنوع بانک برای مشتریان اجرا می‌شود.

وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی با سود 4 درصد بدون ضامن

وام فوری طرفداران بسیار دارد. مردم به دنبال دریافت وام فوری با کمترین سود هستند. وام فوری در بسیاری از بانک ها به بسیاری از مشاغل اعطا می شود. بسیاری از بانک ها برای اهدای وام فوری سپرده ای را نزد خود نگه خواهند داشت.

بانک تجارت در طرح آنی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، وام فوری پرداخت می‌کند.

 نرخ سود تسهیلات آنی بانک تجارت با توجه به نرخ سود سپرده و میزان تسهیلات درخواستی، بین ۴ تا ۱۸ درصد متغیر است.

ضمانت این وام نیز با مسدودی سپرده است و ابطال این سپرده قبل از سررسید منوط به تسویه کامل مبلغ وام است. این سپرده نیز به مشتریان سود پرداخت می‌کند. با این وجود مشتری می‌تواند با انتخاب خود سود پنج، ۱۰ و ۱۵ درصد دریافت کنند.

هر قسط این وام با سود هفت درصدی و بازپرداخت ۳۶ ماهه نیز به ۹ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان می‌رسد. به علاوه متقاضیان این وام با دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه و سود چهار درصدی، ماهانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قسط پرداخت می‌کند.

اشخاصی که کمبود نقدینگی دارند، در صورتی که حداقل سه ماه از افتتاح سپرده وی در بانک شهر گذشته باشد، می‌تواند برای وام 50 میلیون تومانی این مجموعه درخواست دهد. حداکثر سود این وام 18 درصد بوده و سقف مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. در صورتی که فرد امتیاز لازم را برای دریافت وام کسب کرده باشد، نیازی به ارائه ضامن ندارد. ضمانت اصلی برای این نوع تسهیلات، اعتبارسنجی متقاضی و داشتن اعتبار شغلی است.

وام قرض الحسنه با شرایط بسیار آسان ؛ واریز 2 روزه ، بدون نیاز به ضامن و سپرده 

مشتریان بانک توسعه تعاون علاوه با افتتاح حساب بلندمدت در یکی از شعب این مجموعه، امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی را دارند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «هم راه» به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

در صورتی که فردی مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون باشد نیازی به ارائه ضامن ندارد. مسدودی سپرده وی ضمانت اصلی این تسهیلات است و تا زمان پرداخت کامل اقساط نزد بانک باقی خواهد ماند. سود این تسهیلات 18 درصد است و مدت زمان بازپرداخت آن هم به 48 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است طی مدت زمان انسداد سپرده مشتریان، به اصل آن 16 درصد سود تعلق خواهد گرفت.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 8 میلیون و 812 هزار و 500 تومان است. کل سود تسهیلات 122 میلیون و 999 هزار و 994 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 423 میلیون و 59 هزار و 994 تومان خواهد بود.

وام

آخرین وام قرض الحسنه و تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به چه افرادی تعلق گرفت؟

بانک توسعه تعاون علاوه بر این طرح وام، در قالب عقود بانکی و دیگر طرح‌های تعریف شده انواع تسهیلات را به مشتریان واجد شرایط خود می‌پردازد. براساس اخبار وبسایت بانک توسعه تعاون، آخرین تسهیلات پرداختی این مجموعه به طرح‌های تولیدی و اشتغال زایی در استان گلستان مربوط می‌شود. افتتاح این طرح‌ها برای بیشتر از 90 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

اخیرا بانک توسعه تعاون به منظور بهبود شرایط زیست محیطی به معرفی شدگان صندوق ملی محیط زیست در زمینه طرح‌های موثر در ایجاد هوای پاک و صرفه جویی در مصرف انرژی، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهبود اقلیم طبیعی نیز تسهیلات پرداخت کرده است.

بانک گردشگری به مشتریان خوش حساب خود تا سقف 300 میلیون تومان در قالب طرح «دو سر سود» وام پرداخت می‌کند. مشتریان به جهت دریافت این تسهیلات باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند.

افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح دو سر سود هستند، نیازی به ارائه ضامن رسمی ندارند. سپرده متقاضیان این تسهیلات به عنوان ضمانت تا پایان بازپرداخت اقساط مسدود خواهد شد. اما طی این مدت به اصل سپرده سود 18 درصد تعلق می‌گیرد. سود این وام نیز 18 درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 24 ماه می‌رسد. در واقع میزان سود پرداختی بر اصل سپرده با سود تسهیلات سر به سر می‌شود و دیگر لازم نیست متقاضیان قسطی بپردازند.

با توجه به مبلغ تسهیلات، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، کل سود وام 18 میلیون و 28 هزار و 785 تومان است. مجموع رقم وام و سود آن نیز 198 میلیون و 128 هزار و 785 تومان خواهد بود./بانک اول

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.