کد خبر : 48954 / /
/

قیمت مرغ | قیمت مرغ قطعه بندی | قیمت مرغ در بازار

منتظر ریزش قیمت مرغ در بازار باشیم ؟ | قیمت مرغ چقدر ارزان می شود؟

در حالی که سه هزارتن محموله جدید ذرت به سفارش سازمان اقتصادی کوثر وارد کشورشده است، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی می گوید عرضه فراوان در بازار قیمت را تا 3 هزار تومان در هر کیلو کاهش می‌هد.

منتظر ریزش قیمت مرغ در بازار باشیم ؟ | قیمت مرغ چقدر ارزان می شود؟

 قیمت مرغ از کیلویی 75 هزار به 90 هزار تومان رسیده و کارشناسان می‌گویند که کمبود و گرانی نهاده بیشترین تاثیر را داشته است.

حال سازمان اقتصادی کوثر از «واردات سه هزار تن ذرت» خبر داده که در بندر کاسپین پهلو گرفته است و پس از تخلیه در اختیار تولید کنندگان قرار می‌گیرد.

 پیش از این قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار از واردات ۴ کشتی معادل ۲۴۰ هزارتن خوراک دام و طیور خبر داده بود.

واردات بی‌واسطه توسط شرکت های تولیدی و حتی خود تولید‌کنندگان از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی است که بارها وزیر جهاد کشاورزی به آن تاکید کرده است.

 مرغداران ۲ ماهی بود از توزیع قطره چکانی سویا و ذرت در مرغداری‌ها انتقاد داشتند و می‌گفتند که نهاده در بازارگاه،محل عرضه آنلاین خوراک دام وزارت جهاد کشاورزی، عرضه نمی شود و مجبورند به چند برابر قیمت از بازار آزاد بخرند.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی به تازگی گفته است که با عرضه گسترده‌ خوراک دام ذرت  ۲ تا ۳ هزارتومان کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود و پول آن مدت دار اخذ خواهد شد.

از هر 100 تومان هزینه تولید مرغ 70 تومان آن به قیمت نهاده مربوط می شود، یعنی 70 درصد افزایش قیمت‌های بازار مربوط به خوراک مرغ بوده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.