کد خبر : 48655 / /
/

تله وحشتناک مسافرکش های قلابی برای خانم ها | 19 زن مورد سرقت قرار گرفتند

2 سارق سابقه‌دار که 30 میلیارد ریال طلا و جواهرات از زنان سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

تله وحشتناک مسافرکش های قلابی برای خانم ها | 19 زن مورد سرقت قرار گرفتند

سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در پی وصول یک فقره پرونده از کلانتری 11مرکزی شهرستان قدس مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از بانوان  تحقیقات اولیه پلیس آغاز و مشخص شد 2 نفر با یک دستگاه خودروی پراید و در قالب مسافربر شخصی در یکی از بلوارهای شهرستان قدس، خانمی را سوار بر خودرو کرده و در میانه راه با تهدید سلاح سرد، با بریدن النگوها و گرفتن گردنبند و گوشواره، فرد قربانی را در محلی خلوت رها کرده و متواری شده‌اند.

وی افزود: با آغاز اقدامات فنی پلیس، 2 سارق سابقه‌دار در این زمینه مورد شناسایی قرار گرفتند و با فعال شدن گشت‌های پلیس در شهرستان‌های غرب استان تهران، سارقان با یک دستگاه خودروی پراید نقره‌ای رنگ مسروقه در شهرستان ملارد مشاهده شدند. در ادامه 2 سارق حین فرار با شلیک ماموران انتظامی به لاستیک خودرو،  قبل از انجام سرقتی دیگر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: با بررسی تکمیلی پرونده سرقت‌های مشابه در شهرستان‌های تابعه غرب استان تهران مشخص شد 19 نفر به این شیوه، مورد سرقت طلا و جواهرات قرار گرفته‌اند.

سردار عزیزی بیان داشت: با اعترافات 2سارق دستگیر شده،  مالخران طلا و جواهرات بانوان مورد شناسایی قرار گرفته و با اخذ نیابت قضائی، سه مالخر دارای واحد صنفی طلافروشی در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر و به همراه سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: برابر برآورد کارشناسان، ارزش ریالی طلا و جواهرات مسروقه کشف شده مربوط به بانوان، 30 میلیارد ریال بود و در همین راستا، 5 دستگاه خودروی مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال نیز از سارقان دستگیر شده، کشف شد./سایت جنایی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.