کد خبر : 48385 / /
/

اولین تصویر از خلبان هواپیمای آموزشی که در کرج سقوط کرد | دانشجو و معلم هر دو جان باختند

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه حادثه محو شدن رادار یک فروند هواپیمای آموزشی در این شهرستان، گفت: بررسی‌های برای کشف هواپیما همچنان ادامه دارد.

اولین تصویر از خلبان هواپیمای آموزشی که در کرج سقوط کرد | دانشجو و معلم هر دو جان باختند

دانشجو و معلم هر دو در سانحه سقوط هواپیمای آموزشی جان باختند

خلبان معلم «امید هاشمیان» به همراه دانشجو سرنشین این هواپیما بودند و با پیدا شدن بقایای هواپیما، وقوع سانحه برای پایپر ۲۸ مرکز آموزش خلبانی پارسیس قطعی است.

اطلاعات جدید در خصوص وضعیت معلم و دانشجو به زودی تکمیل خواهد شد

اولین تصویر از خلبان

تصویر خلبان معلم امید هاشمیان که امروز بر اثر سانحه سقوط هواپیمای آموزشی در اطراف کرج درگذشت

خلبان

محمدرضا البرزی، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، در خصوص محو شدن یک هواپیمای آموزشی در اطراف ساوجبلاغ، گفت: ساعت ۱۲:۴۵ ظهر امروز یک فروند هواپیمای آموزشی که از فرودگاه آزادی شهرستان نظرآباد برخاسته بود، دچار سانحه شده و با گذشت چند ساعت هنوز خبری از آن نیست.

به گفته فرماندار ساوجبلاغ، این هواپیما از شهرستان نظرآباد برخاسته و در مرز بین شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ ارتباط آن با برج مراقبت قطع شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیروهای امدادی در محل‌های احتمالی سقوط هواپیما در جستجو هستند ولی تاکنون به نتیجه ای نرسیده اند.

گفته می‌شود؛ بخشی از بدنه هواپیما حوالی روستای سفیدارک در محدوده شهرستان ساوجبلاغ رویت شده اما به دلیل صعب العبور بودن منطقه امکان دسترسی به این نقطه تاکنون میسر نشده است.

یک هواپیمای آموزشی در البرز از صفحه رادار محو شد

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به محو شدن یک هواپیمای آموزشی از صفحه رادار در محدوده البرز، گفت: جست و جو برای یافتن این هواپیما در چند نقطه شهرستان ساوجبلاغ ادامه دارد.

محمدرضا البرزی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص محو شدن یک هواپیمای آموزشی از صفحه رادار، گفت: این هواپیما دو نفره و آموزشی است که ظهر امروز (سه شنبه - ۱۹ دی ماه) در محدوده البرز از صفحه رادار محو شده است.

البرزی افزود: تیم‌های جست و جو متشکل از سپاه، هلال احمر، نیروی انتظامی، مدیریت بحران و فرمانداری ساوجبلاغ در چند نقطه احتمالی از جمله خور، هیو، کارخانه سیمان و سفیدارک مشغول جست و جو هستند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات این هواپیما که سرنشینان آن استاد خلبان و دانشجو بوده‌اند از فرودگاه پیام است، اما گویا به فرودگاه مهرآباد هم مرتبط بوده است.

سقوط مرگبار یک هواپیمای آموزشی در البرز

فرماندار ساوجبلاغ از سانحه برای یک فروند هواپیمای پایپر ۲۸ آموزشی در شهرستان ساوجبلاغ این استان خبر داد.

محمدرضا البرزی گفت: این هواپیما امروز ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه اقدام به پرواز کرده و  در شمال غرب البرز به پرواز ادامه داده و پس از ۲ ساعت به فراخوان های برج مراقبت پاسخی نداد.

وی ادامه داد: عملیات تجسس و نجات برای یافتن سرنشینان این هواپیما ادامه دارد.

وی گفت: نیروهای هلال احمر و امدادی بصورت هوایی و زمینی در حال پایش منطقه هستند.

وی اظهار داشت: هم اکنون چهار منطقه برای جستجو در اطراف منطقه ساوجبلاغ اعلام شده و تلاش برای پیدا کردن این هواپیمای آموزشی ادامه دارد.

خلبان معلم « امید هاشمیان » به همراه دانشجو سرنشین این هواپیما بودند و با پیدا شدن بقایای هواپیما، وقوع سانحه برای پایپر ۲۸ مرکز آموزش خلبانی پارسیس قطعی است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.