کد خبر : 48373 / /
/

مرگ مشابه 2 مرد 25 و 39 ساله در همدان | همه شوکه شدند

2 فقره مرگ بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در استان همدان رخ داد.

مرگ مشابه 2 مرد 25 و 39 ساله در همدان | همه شوکه شدند

محمد مالمیر سرپرست اداره‌کل پزشکی قانونی استان همدان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز گذشته دوشنبه ۱۸ دی- یک مورد گازگرفتگی در شهرستان رزن به وقوع پیوست، افزود: یک راننده ۳۹ ساله پس از توقف در کامیونش به خواب می‌رود که متأسفانه دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شده بود و جسد بی‌جانش در ماشین پیدا می‌شود.

وی با بیان اینکه ورود گاز مونوکسیدکربن در زمان روشن بودن خودرو از مجاری بخاری کامیون هم امکان پذیر است،ادامه داد: براساس اظهارات شاهدان یک فقره پیک‌نیک هم درون کابین این کامیون بوده اما اینکه گاز گرفتگی از طریق بخاری بوده یا پیک‌نیک، در دست بررسی است.

مالمیر در ادامه به مرگ پسر جوان ۲۵ ساله‌ در شهر همدان اشاره کرد و گفت: این جوان چند روز قبل به علت اینکه لوله بخاری منزلشان مشکل داشته، دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان و تلاش تیم پزشکی متاسفانه روز گذشته فوت شد.

وی با اعلام اینکه تعداد فوتی‌ها با گاز مونوکسیدکربن در دی‌ماه به چهار مورد رسیده است، خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه امسال نیز ۲۵ نفر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند که با احتساب این چهار مورد، تاکنون تعداد فوتی‌ها به ۲۹ نفر رسیده است.

سرپرست اداره‌کل پزشکی قانونی استان همدان با تأکید بر اینکه متأسفانه شهروندان هشدارها را جدی نمی‌گیرند، تصریح کرد: آمار متوفیان امسال نسبت به سال گذشته افزایشی بوده و این به علت عدم رعایت موارد ایمنی است./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.