کد خبر : 30787 / /
/

ماجرای مرگ تلخ و همزمان 3 مرد اراکی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: 3 نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در این استان فوت کردند.

ماجرای مرگ تلخ و همزمان 3 مرد اراکی

دکتر «محمد پروهان» روز یکشنبه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد میانسال در روستای موت آباد شهرستان اراک و ۲ نفر نیز در شهرستان خنداب به علت مسمومیت گاز مونوکسید کربن فوت کردند.

وی اظهار داشت: همچنین 3 نفر دیگر نیز شامل یک زن و 2 کودک در شهرستان محلات با گاز مونوکسیدکربن دچار مسمومیت شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و اکنون حال عمومی آنان خوب است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: با توجه به برودت هوا در سطح استان، مردم نسبت به استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و اطمینان از نصب صحیح این وسایل و بررسی دقیق مسیر خروجی دودکش اقدام کنند تا از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری شود.

استان مرکزی دارای ۳۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری، ۳۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای،سه پایگاه اورژانس هوایی و پنج پایگاه اورژانس موتوری و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.