کد خبر : 48145 / /
/

تا دیر نشده اقدام کنید | حراج بزرگ 2 خودرو جوان پسند سایپا | | آغاز فروش فوری سایپا با اطلس و کوییک GX به قیمت کارخانه

شرکت سایپا شرایط فروش فوق العاده محصول کوییک GX را از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه اعلام کرد.

تا دیر نشده اقدام کنید | حراج بزرگ 2 خودرو جوان پسند سایپا |  | آغاز فروش فوری سایپا با اطلس و کوییک GX به قیمت کارخانه

شرکت سایپا پیرو اعلام نتایج دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، اعلام کرد: نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که خرداد ماه نسبت به ثبت نام اولیه خودروی کوییک GX اقدام کرده و 12 دی پیامک برای آنها ارسال شده، امکان واریز وجه ثبت نام خودرو از روش شرایط فروش فوق العاده را طبق شرایط ذیل دارند.

کوییک

پیش‌ فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو اطلس اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ پیامک به ایشان ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.

پیش-فروش-اطلس

 
copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.