کد خبر : 48018 / /
/

سارقان معروف مترو و بی آر تی خواهر بودند | همه به دنبال آنها بودند

2 خواهر که در محل های شلوغ دست در جیب طعمه هایشان می کردند زمینگیر شدند.

سارقان معروف مترو و بی آر تی خواهر بودند | همه به دنبال آنها بودند

سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های سریالی از شهروندان به روش جیب بری در سطح شهر تهران (BRT و مترو و فروشگاه ها) موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با بررسی های میدانی دریافتند؛ 2 خواهر با حضور  در معابر و مکان های شلوغ مانند مترو و بی ار تی و فروشگاه ها با همکاری یکدیگر با شیوه تنه زدن اموال با ارزش مسافران و افراد حاضر در مکان های شلوغ را سرقت به سرعت از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با استفاده از سرنخ هایی به دست آمده موفق شدند مخفیگاه متهمان را در جنوب شهر تهران شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی هر دو متهم را در یک عملیات پلیسی در مخفگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان،  9 دستگاه گوشی لمسی، 5 قطعه سیم کارت، 57 حلقه انگشتر زنانه و مردانه، 39 رشته گردنبند و دستبند، 24  عدد گوشواره، یک عدد  افشانه گاز اشک آور، 13 فقره کارت مترو، 18 عدد رم گوشی و تعدادی کارت و مدارک شناسایی متعلق به افراد مختلف کشف  شد  عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به 35 فقره جیب بری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سردار ولی پور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: هر 2 متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، جهت کشف دیگر جرائم و شناسایی مال باختگان  در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار دارند./ رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.