کد خبر : 47924 / /
/

نقشه انتقام گیری مرد جوان عروسی را به عزا تبدیل کرد | قتل وحشتناک 2 مهمان جشن عروسی

عامل قتل دو میهمان جشن عروسی در کرمان پس از یک سال دستگیر شد.

نقشه انتقام گیری مرد جوان عروسی را به عزا تبدیل کرد | قتل وحشتناک 2 مهمان جشن عروسی

میلاد شیروانی، رئیس حوزه قضایی شهرستان جازموریان گفت: سال گذشته در پی یک فقره تیراندازی با سلاح جنگی در یک مراسم عروسی که منجر به کشته شدن دو شهروند ذهکلوتی و مجروح شدن فرد دیگری شد، رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضایی قرار گرفت.

سرانجام پس از یک سال متهم توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات و با همکاری سران طوایف پس از انجام تحقیقات تکمیلی، هویت فرد ضارب شناسایی و دستورات قضایی لازم برای بازداشت متهم صادر شد.

شیروانی گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم در یکی از شهرهای مرزی کشور مورد شناسایی قرار گرفت و نیروهای امنیتی موفق شدند با استفاده از ظرفیت سران طوایف، قاتل را به استان منتقل و تحویل دستگاه قضایی دهند.

رئیس دادگاه عمومی جازموریان تأکید کرد: متهم با قرار بازداشت مناسب روانه زندان شده و رسیدگی خارج از نوبت به این پرونده در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته است.

وی در بازجویی‌های اولیه انتقام‌گیری شخصی را انگیزه خود از ارتکاب این جرم اعلام کرده است./ سایت جنایی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.