کد خبر : 47922 / /
/

حضور متفاوت ستاره پسیانی در نمایشگاه عکس یادبود پدرش + عکس

نمایشگاه نخستین جشن «شب عکس تئاتر» و «دیدار» جمعه ۸ دی با حضور مردم و جمعی از هنرمندان در گالری‌های پاییزِ و میرمیران خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

حضور متفاوت ستاره پسیانی در نمایشگاه عکس یادبود پدرش + عکس

دو نمایشگاه‌ نخستین جشن «شب عکس تئاتر» و «دیدار» روز گذشته (جمعه ۸ دی ماه) در گالری‌های پاییزِ و استاد میرمیران خانه هنرمندان ایران برگزار شد و حمید جبلی از جمله هنرمندانی بود که در این رویداد حضور داشت. او درباره عکس‌هایی که به نمایش گذاشته بود گفت:«آثار حاضر در گالری استاد میرمیران، عکس‌های من به یاد آتیلا پسیانی است. من نمی‌دانستم برای دوستم آتیلا که بیش از سال ۶۰ با هم کار کرده بودیم، چه کاری می‌توانم انجام دهم. چون آقای پسیانی گروه تئاتر بازی را تاسیس کرده بود و من به عنوان عکاس در گروه با ایشان همکاری می‌کردم، این آثار را برای نمایش انتخاب کردم. 

عکس‌های حاضر در نمایشگاه از سال ۶۲ ـ ۶۳ شروع شده و به آخرین کار او می‌رسد که این اتفاق رخ داد. متاسفانه نتوانستم آخرین عکس‌ها را با کیفیت خوب به ایشان نشان دهم. امیدوارم لذت ببرید. این کوچکترین کاری بود که می‌توانستم برای یک دوست انجام دهم. این عکس‌ها را به انجمن صنفی عکاسان تئاتر تقدیم کردم تا هر طور توانستند از آن‌ها محافظت کنند تا به صورتی یاد آتیلا برایمان باقی بماند.»

91781

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.