کد خبر : 45006 / /
/

فیلم جگر سوز از ورود پیکر آتیلا پسیانی به ایران | هنرمندان معروف به استقبال آتیلا پسیانی آمدند + فیلم

پیکر «آتیلا پسیانی» ساعاتی قبل وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و بعد از تشییع به بهشت‌زهرا منتقل شد.

فیلم جگر سوز از ورود پیکر آتیلا پسیانی به ایران | هنرمندان معروف به استقبال آتیلا پسیانی آمدند + فیلم

پیکر آتیلا پسیانی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز، به فرودگاه امام خمینی (ره) رسید و محمد خزاعی، محمدمهدی عسگرپور، مرضیه برومند، رضا کیانیان، پژمان بازغی و همایون اسعدیان، پیکر این بازیگر محبوب را در باند فرودگاه تحویل گرفتند.

در ادامه، هنرمندانی چون ستاره پسیانی، حبیب رضایی، محمد چرم‌شیر، سحر دولتشاهی، طناز طباطبایی، امیر جدیدی، حمید پورآذری، علی دهکردی، احمد حامد، رامبد جوان، آروند دشت‌آرای. الهام کردا، منوچهر شاهسواری، بهرام توکلی، امیرحسین دوانی، وحید لک، شهرام گیل‌آبادی و احسان حاجی‌پور در محوطه فرودگاه، به استقبال پسیانی رفتند.

پس از این استقبال، پیکر آتیلا پسیانی برای انجام مقدمات تشییع، به بهشت‌زهرا برده شد تا فردا، مراسم خاکسپاری او برگزار شود.

آتیلا پسیانی، هنرمند سرشناس کشورمان، از مدتی پیش درگیر بیماری سرطان بود و درنهایت روز جمعه ۱۴ مهر در ۶۶ سالگی بدرود حیات گفت.

مراسم خاکسپاری این هنرمند، فردا ساعت ۱۰ صبح از مقابل پهنه رودکی انجام می‌شود و برای خاکسپاری به در قطعه هنرمندان بهشت زهرا منتقل خواهد شد.

جمعی از هنرمندان و دوستان او از ساعات اولیه امروز در فرودگاه امام خمینی گرد هم آمدند تا از پیکر بی جان آتیلا پسیانی استقبال کنند.

مرضیه برومند ، محمد مهدی عسگرپور، محمد چرم شیر، رضا کیانیان، حبیب رضایی، سحر دولتشاهی، طناز طباطبایی، امیر جدیدی، حمید پور آذری، علی دهکردی، احمد حامد،  رامبد جوان، آروند دشت آرای. الهام کردا، منوچهر شاهسواری،  پژمان بازغی ، همایون اسعدیان، محمد خزاعی، یزدان عشیری، بهرام توکلی، امیر حسین دوانی، وحید لک، شهرام گیل آبادی، احسان حاجی پور.... از جمله  هنرمندان و مسئولانی بودند که به استقبال این هنرمند رفتند.

آتیلا پسیانی به سبب شغلش به بسیاری از کشورها سفر کرده بود. او در طول زندگی خود بارها در خارج از کشور نمایش اجرا کرد و از اولین هنرمندان ایرانی بود که در سطح بین المللی شناخته می شد،  او که مدتی با بیماری مبارزه کرد، آخرین روزهای عمر خود را در فرانسه گذراند و روز جمعه ۱۴ مهر ماه در همین کشور از دنیا رفت. صبح امروز اما پیکر بی جان او به کشور رسید تا برای همیشه در خاک سرزمین مادری اش آرام بگیرد.

مراسم خاکسپاری این هنرمند فردا ساعت ۱۰ صبح از مقابل پهنه رودکی انجام میشود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.