کد خبر : 47327 / /
/

فروش فوق العاده سایپا ویژه یلدا را از دست ندهید | بدون قرعه کشی و فوری صاحب خودرو شوید + اسامی 5 خودروی سایپا

امروز خبر داغی از فروش فوری ویژه محصولات جذاب سایپا بدون قرعه کشی و با شرایط عالی منتشر شد.

فروش فوق العاده سایپا ویژه یلدا را از دست ندهید | بدون قرعه کشی و فوری صاحب خودرو شوید + اسامی 5 خودروی سایپا

برخی از محصولات شرکت سایپا وارد سامانه یکپارچه شده اند و احتمالا فروش این خودروها از هفته آینده فعال خواهد شد.

 5 محصول سایپا جهت فروش در سامانه یکپارچه اعلام شدند.

نام محصولات سایپا برای عرضه که در لیست ذیل مشخص می باشد، خودروهایی هستند که قیمت بازار آنها با کارخانه تقریبا یکی شده و یا حتی پایین تر نیز آمده است.

ساینا S DA

کوییک GX – L

کوییک GX – RL

ساینا استاندارد 85 گانه

ورود ۵ محصول سایپا به سامانه یکپارچه خودرو

5 محصول سایپا وارد سامانه فروش یکپارچه خودرو شدند.

به تازگی ۵ محصول سایپا به سامانه یکپارچه محصولات داخلی آمده است اما مشخص نیست عرضه این خودروها چه زمان آغاز می شود.

به تازگی ۵ محصول سایپا به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اضافه شده است. محصولات کوییک GXR تیپ L، کوییک GX تیپ L، ساینا S تیپ DA، ساینا S استاندارد ۸۵ گانه و شاهین اتوماتیک خودروهایی هستند که به سامانه اضافه شده اند. در این لیست ساینا S تیپ DA با دو آیتم دیده می شود و هنوز مشخص نیست این خودرو به اشتباه دو بار تکرار شده یا تفاوتی بین این دو تیپ وجود دارد.

توجه داشته باشید که وضعیت عدم عرضه برای خودروهای جدید سایپا درج شده است و این بدان معناست که عرضه این خودروها در دور بعدی (که هنوز تاریخ آن مشخص نیست) رقم خواهد خورد. نکته جالب اینجاست که در ظاهر ۵ محصول به سامانه عرضه وارداتی ها اضافه شده اما در واقع تنها سه مدل مدل شاهین اتوماتیک، کوییک و ساینا به به سامانه آمده اند. قیمت گذاری دستوری از یک طرف و شرایط نامناسب تامین قطعات از طرف دیگر باعث شده تا سایپا تیپ های مختلف و گوناگونی را از یک خودرو با پسوند های مختلف به عرضه برساند. البته در جزئیات تغییراتی در این محصولات دیده می شود اما در عمل این دو خودرو همان کوییک و ساینا هستند.

احتمالا به زودی زمان عرضه جدید در سامانه یکپارچه مشخص خواهد شد و این احتمال هم وجود دارد که محصولاتی از ایران خودرو هم به سامانه اضافه شوند. ما در آخرین خودرو سامانه یکپارچه را به صورت لحظه ای رصد می کنیم و تغییرات را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما عزیزان اعلام خواهیم کرد.

بر اساس قیمت کوییک دست دوم در بازار امروز خودرو، قیمت کوییک اتومات پلاس کارکرده سال ۱۴۰۰ با ۵۹ هزارکیلومتر به ۳۷۵ میلیون تومان رسیده است. همچنن برای خرید کوییک کارکرده مدل آر سال ۱۴۰۰ با ۵۳ هزارکارکرد باید ۲۹۸ میلیون تومان هزینه کنید. قیمت کوییک ساده دست دوم مدل ۱۴۰۱ با ۳۵ هزارکارکرد هم ۳۱۴ میلیون تومان شده است.

همچنین قیمت کوییک آر دست دوم ۹۹ با ۳۰ هزارکیلومترکارکرد در آگهی خودروهای کارکرده حوالی ۲۳۹ میلیون تومان است. قیمت کوییک اس دست دوم سال ۱۴۰۱ نیز ۳۲۷ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت کوییک دست دوم در بازار آزاد

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

 
 

کوییک، اتوماتیک پلاس

۱۴۰۰ ۵۹,۰۰۰ ۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰

کوییک، دنده ای R

۱۴۰۰ ۵۳,۰۰۰ ۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰

کوییک، دنده ای R

۱۳۹۹ ۳۰,۰۰۰ ۲۳۹,۰۰۰,۰۰۰

کوییک، دنده ای

۱۴۰۱ ۶,۵۰۰ ۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰

کوییک، دنده ای

۱۴۰۱ ۳۵,۰۰۰ ۳۱۴,۰۰۰,۰۰۰

کوییک، دنده ای S

۱۴۰۱ ۱۵,۰۰۰ ۳۲۷,۰۰۰,۰۰۰

کوییک، دنده ای R

۱۴۰۱ ۲۶,۰۰۰ ۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰

قیمت کوییک در بازار آزاد

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

 
 
کوییک SR دنده ای ۱۴۰۲| سایپا صفر ۳۵۸,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای S ۱۴۰۲| سایپا صفر  ۳۴۸,۰۰۰,۰۰۰
R پلاس اتوماتیک ۱۴۰۲| سایپا صفر  ۴۴۵,۰۰۰,۰۰۰
اتوماتیک پلاس ۱۴۰۲| سایپا صفر  ۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای R ۱۴۰۲| سایپا صفر ۳۴۲,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای R ۱۴۰۱| سایپا صفر ۳۳۳,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای ساده ۱۴۰۲| سایپا صفر  ۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰

بر اساس قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد، قیمت کوییک صفر مدل اتوماتیک پلاس امروز ۴۴۰ میلیون تومان است. همچنین قیمت کوییک آر صفر ۱۴۰۲ م به ۳۴۲ میلیون تومان رسیده است.

کوییک در نمای جلو تفاوت بزرگی نسبت به ساینا ندارد و تنها تغییراتی در سپر جلو در جهت اسپرت نشان دادن چهره خودرو اعمال شده‌است؛ اضافه شدن دو روف لاین (باربند پایه کوتاه) و بچه گلگیرهای پهن، افزایش ارتفاع و قدرت فنرها در جهت کراس اور کردن این خودرو و در نمای عقب نیز شاهد استفاده از یک سپر اسپرت و چراغ‌هایی متفاوت با محصولات دیگر سایپا و شبیه به ب‌ام‌و ایکس۱ هستیم که در مجموع یک کراس اور اسپرت را تشکیل داده‌است. در بخش ابعاد خارجی این خودرو از هم رده‌های این سبک مثل پژو ۲۰۶ و تیبا۲ مقداری بزرگتر است به‌طوری‌که طول آن معادل ۴۰۰۵ میلی‌متر، عرض آن ۱۶۷۸ میلی‌متر و ارتفاع آن هم ۱۵۳۲ میلی‌متر است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.