کد خبر : 47228 / /
/

قیمت خودرو | قیمت خودرو جدید

ریزش چشم‌گیر قیمت خودرو ها در بازار | افت ۱۹۳ میلیون تومانی شاسی‌بلند بهمن موتور

قیمت خودرو، امروز، دوشنبه، 20 آذر 1402، با نوساناتی همراه است. برخی از خودروها با افت قیمت چشم‌گیری کار خود را آغاز کردند و برخی دیگر صعودهای چند میلیونی دارند؛ اما به طور کلی، اکثریت بازار با ثبات گزارش می‌شود

ریزش چشم‌گیر قیمت خودرو ها در بازار | افت ۱۹۳ میلیون تومانی شاسی‌بلند بهمن موتور
قیمت خودرو، امروز، دوشنبه، 20 آذر 1402، با نوساناتی همراه است. برخی از خودروها با افت قیمت چشم‌گیری کار خود را آغاز کردند و برخی دیگر صعودهای چند میلیونی دارند؛ اما به طور کلی، اکثریت بازار با ثبات گزارش می‌شود.
 
قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 20 آذر 1402، تغییراتی نسبت به روز گذشته دارد. افت قیمت برخی مدل‌ها نسبتاً چشم‌گیر گزارش می‌شود؛ اما در این میان خودروهایی نیز پیدا می‌شوند که افزایش ناچیز یا ثبات قیمتی را تجربه می‌کنند.

با توجه به ثبات نرخ دلار در هفته‌های گذشته، شاید بتوان تنها عامل افت قیمت برخی از محصولات را در بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه و ثبت‌نام جدید برخی شرکت‌های خودروساز دانست.

برخلاف روزهای گذشته قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کار‌نامه، وضعیت کم‌تلاطمی را گزارش می‌دهد.

قیمت خودروهای داخلی

ساینا S اتوماتیک از ارزان‌ترین سدان‌های دنده اتومات شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز با افزایش دو میلیون تومانی به 440 میلیون تومان رسید.

 

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از ماه‌های گذشته در محدوده 580 الی 590 میلیون تومان نوسان می‌کند. این خودرو امروز یک میلیون تومان ارزان شده و با 583 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی که از سدان‌های پرفروش بازار محسوب می‌شود شش میلیون تومان افزایش قیمت دارد و به کانال 601 میلیون تومان رسیده است.

 

پژو پارس LX TU5 از هم رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار داخلی‌ها بوده و با افزایش 11 میلیون تومانی با نرخ 657 میلیون تومان معامله می‌شود.

11

قیمت خودروهای مونتاژی

کی‌ام‌سی T8 یکی از پیکاپ‌های پرطرفدار مونتاژی به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان افزایش قیمت دارد و به نرخ یک میلیارد و 340 میلیون تومان رسیده است.

هایما S5 اتوماتیک 6 سرعته یکی از محصولات نسبتاً ارزان و مونتاژی ایران خودرو بوده که با افت 10 میلیونی نسبت به روز گذشته وارد کانال یک میلیارد و 260 میلیون تومان شد.

هایما 8S نیز همانند برادر کوچک‌تر خود، 10 میلیون تومان در بازار ارزان شده و با قیمت یک میلیارد و 680 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ کراس‌اوور مونتاژی بهمن موتور افت قیمت روز گذشته را دوباره تکرار کرد و این‌بار 95 میلیون تومان دیگر ارزان شد. به این ترتیب کراس‌اوور محبوب بهمن طی دو روز گذشته 193 میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به نرخ یک میلیارد و 930 میلیون تومان معامله می‌شود.

12

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با مطالعه عوامل تأثیرگذار بازار خودرو می‌‎توان فهمید که تغییرات چندانی نسبت به روزهای گذشته صورت نگرفته است. نرخ دلار کماکان ثابت بوده و واردات خودروهای نو با سرعت لاکپشتی انجام می‌گیرد؛ که در این میان واردات خودروهای کارکرده نیز در حاله‌ای از ابهام است.

هرچند تقاضا برای تمامی خودروها نسبت به چندین ماه گذشته بسیار پایین آمده است؛ اما شاید بتوان ریشه افت قیمت سنگین در برخی از خودروها را نبود تقاضا برای آن‌ها در بازار دانست.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۱۵ هزار کیلومتر ۵۶۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین شاهین مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۳۰۰ کیلومتر ۵۹۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.

قیمت روز انواع خودرو شاهین برند مدل کارکرد قیمت (تومان)

 
شاهین، G ۱۴۰۲ ۱۵,۰۰۰ کیلومتر ۵۶۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G ۱۴۰۲ ۸۰۰ کیلومتر ۵۸۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G ۱۴۰۲ ۱۵,۰۰۰ کیلومتر ۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G ۱۴۰۲ ۳۰۰ کیلومتر ۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G ۱۴۰۲ ۹,۰۰۰ کیلومتر ۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G ۱۴۰۲ ۲۰,۴۰۰ کیلومتر ۵۵۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G ۱۴۰۲ ۶,۹۰۰ کیلومتر ۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو پژو ۴۰۵ در تاریخ ۲۰ آذر. برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین پژو ۴۰۵ وارد سایت اقتصادآنلاین شوید. 

آخرین قیمت انواع خودرو پژو ۴۰۵ برای امروز ۲۰ آذر ۱۴۰۲ به شرح زیر است.

قیمت پژو۴۰۵ امروز

 بر این اساس قیمت پژو ۴۰۵  GLX دوگانه سوز صفر، ۴۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است. 

همچنینپژو ۴۰۵  GLX دوگانه سوز صفر مدل ۱۴۰۰، ۳۴۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین پژو ۴۰۵ SLX صفر ۵۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت پژو۴۰۵ کارکرده در بازار

قیمت کارکرده خودروهای پژو۴۰۵ نیز از ۲۱۰ میلیون ۳۹۰ میلیون تومان متغیر است.

قیمت پژو ۴۰۵  GLX بنزینی مدل ۱۳۹۴ کارکرده هم ۲۹۵ میلیون تومان است. 

همچنین قیمت پژو ۴۰۵  GLX دوگانه سوز کارکرده ۲۱۰ میلیون تومان است.

و قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۳۹۸ در بازار ۳۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

تاریخچه پژو۴۰۵

پژو ۴۰۵ خودرویی خانوادگی و درکلاس C محصولات سدان، در سال ۱۹۸۸ (۱۳۶۷ شمسی) عنوان بهترین خودرو سال و برگزیده اروپا را به خود اختصاص داد و از سال ۱۹۹۰ میلادی (۱۳۶۹ شمسی) به سبد محصولات ایران خودرو افزوده شد و از این سال به بعد مونتاژ و تولید انواع اتومبیل سواری پژو (از جمله پژو ۴۰۵ جی ال، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس ۱۵۸۰ و ۲۰۰۰ سی سی و پژو ۴۰۵ جی ال ایکس اتوماتیک ۲۰۰۰ سی سی) در خطوط تولید سواری سازی به انجام رسید.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره  قیمت روز خودروهای پژو ۴۰۵  به دست خواهید آورد.

قیمت روز انواع خودرو پژو ۴۰۵ برند مدل (سال ساخت) کارکرد قیمت (تومان)

 
پژو ۴۰۵  GLX دوگانه سوز ۱۴۰۱ تاکسی صفر ۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵  GLX دوگانه سوز ۱۴۰۰ تاکسی صفر ۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵ SLX ۱۴۰۰  صفر ۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵ SLX ۱۳۹۸ ۶۶,۷۰۰  ۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵  GLX بنزینی ۱۳۹۴ ۱۸۵,۰۰۰  ۲۹۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵  GLX دوگانه سوز ۱۳۸۹ ۳۳۰,۰۰۰  ۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
 
copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.