کد خبر : 47021 / /
/

زنده زنده سوختن مرد جوان در شرق تهران | قاتل با کوکتل مولوتوف بهش حمله کرد !

مرد 35 ساله بر اثر سوختگی در آتش سوزی عمدی در شمال شرق تهران فوت شد.

زنده زنده سوختن مرد جوان در شرق تهران | قاتل با کوکتل مولوتوف بهش حمله کرد !

سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: اواسط مردادماه سال جاری در پی وصول خبری مبنی بر فوت یک مرد 35 ساله بر اثر سوختگی در شرق تهران به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات میدانی و اطلاعاتی از صحنه جرم دریافتند؛ یک مورد آتش سوزی در شرق تهران بر اثر استفاده از مواد آتش زا (کوکتل مولوتوف) صورت گرفته و یک مرد تقریبا 35 ساله بر اثر این آتش سوزی به بیمارستان منتقل شده است. کارآگاهان در تن پیمایی آثار سوختگی روی اندام فوقانی فرد مقتول دیده شد. کارآگاهان بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع اقدامات کارآگاهی را آغاز کردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: با تحقیقات بعمل آمده توسط کاراگاهان مشخص شد که علت وقوع این حادثه اختلافات مالی بوده که پس از درگیری فردخاطی مواد اشتعال زا (کوکتل مولوتوف) را به سمت مقتول پرتاب کرده و باعث سوختگی شدید مقتول ازناحیه ی اندام های فوقانی و ران هردوپا شده است که پس از انتقال به بیمارستان وعلی رغم اقدامات درمانی توسط تیم پزشکی متاسفانه مصدوم حادثه فوت می کند.

وی افزود: با انجام تحقیقات شبانه روزی و اقدامات فنی و پلیسی کاراگاهان اداره دهم،  قاتل شناسایی و محل اختفاء او دریکی از شهرستان های حومه استان خراسان کشف و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم منتقل شد.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه بیان داشت: متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق می شد، اما در ادامه کارآگاهان تیز هوش پلیس با ارائه مستندات، متهم ناگزیر لب به اعتراف گشود و تمام حقایق را معترف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، با توجه به ارتکاب قتل عمد به همراه پرونده تکمیلی به زندان منتقل شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.