کد خبر : 47116 / /
/

نقشه شیطانی سرایدار برای دکتر میلیاردر و زنش | دست سرایدار خائن رو شد

تحقیقات پلیس برای دستگیری مهاجمانی که از خانه زن و شوهر پزشکی سرقت کرده‌اند، آغاز شد.

نقشه شیطانی سرایدار برای دکتر میلیاردر و زنش | دست سرایدار خائن رو شد

اوایل آبان ماه امسال زن و شوهر پا به سن گذاشته‌ای با مراجعه به پلیس آگاهی تهران خود را متخصص پوست و مو معرفی کردند و گفتند خانه بزرگ و ویلایی در منطقه جردن تهران دارند که دو طبقه است و مورد سرقت قرار گرفته است.

آنها گفتند: خانه ما سرایدار دارد چون طبقه پایین مطب‌مان است و طبقه بالا هم زندگی می‌کنیم او را استخدام کرده بودیم که امنیت‌مان هم تامین شود. اما دو سارق نقابدار که چاقو و شوکر داشتند به ما حمله کردند و اموالی به ارزش پنج میلیار تومان را از ما سرقت کردند.

آنها ادامه داند: چون سرایدار داشتیم در خانه را قفل نمی‌کردیم و معمولا در باز بود که ناگهان دیدیم دو نفر جلوی رویمان سبز شدند. هر دو نفر صورتشان را پوشانده  بودند و  دستکش داشتند، وقتی وارد شدند با تهدید چاقو و شوکر دست و پایمان را بستند. بعد هم به زور کلید گاو صندوق را گرفتند و تمام طلاها و جواهر که برخی از آنها برلیان بود با یک دستگاه لیزر را که در طبقه پایین که مطبمان بود دزدیدند و با خود بردند.

این زود در مورد نحوه رهایی خود نیز گفتند: سارقان که رفتند برای ساعت‌‌ها دست و پای ما بسته بود و به هر سختی و مکافاتی بود دستمان را باز کردیم و به پلیس 110 زنگ زدیم. چون هم خانه و مطبمان یک جا بود آنجا به دوربین مدار بسته مجهز است.

در ادامه بررسی سرایدار مورد تحقیق قرار گفت و گفت: من چهار سال است که برای آقای دکتر و خانم دکتر کار می‌کنم‌ و قابل اعتماد آنها هستم. آن روز برای انجام کاری به بیرون رفته بودم که ناگهان در یک خیابان خلوت یک ماشین پژو جلویم گرفت و سرنشینان خانه دست و پایم را بستند و بعد هم کلید‌های خانه دکتر را از من گرفتند.

در بخش دیگری از بررسی‌ها مشخص شد دو سارق نقابدار دوربین‌های خانه را هنگام سرقت از کار انداخته‌اند، بنابراین تصویری از خانه و مطب زوج مالباخته بدست نیامد. اما در ادامه این بخش از تحقیقات ماموران از همسایه‌ها کمک خواستند تا تصاویر دوربین‌هایشان را در اختیار پلیس قرار دهند.

ماموران در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته ‌هسایه‌ها با چیزی خلاف گفته‌های مرد سرایدار روبرو شدند و دیدند که او با پای خود به خانه برگشته و پس از آمدن به خانه در پارکینگ باز گذاشته و سارقان با ماشین از دری که او باز گذاشته است وارد پارکینگ شده‌ و نقشه سرقت را اجرا کرده‌اند.

به این ترتیب ماموران که در مراحل مختلف تحقیق متوجه ضد و نقیض گویی‌های مرد سرایدار شده بودند با بدست آمدن این مدرک او را بازداشت کردند. در نهایت او اعتراف کرد در مدتی که پیش این زوج کار می‌کرده فهمیده چه اموال با ارزشی دارند و حتی از صحبتهای آنها فهمیده است که دستگاه لیزی که خریده‌اند  ارزش ریالی زیادی دارد. به همین دلیل موضوع را با دو دوستش که سارق سابقه‌دار هستند مطرح کرده و حتی یکبار هم از طرقت پشیمان شده است که آنها دوباره نظرش را عوض کرده‌اند.

در حال حاضر علاوه بر سرایدار خائن مالخری که دستگاه لیر  را خریده بود نیز شناسایی و دستگیر شده است اما از مسروقه بودن آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. با این وجود او نیز مانند سرایدار در بازداشت است و تحقیقات برای دستگیری دو سارق نقابدار ادامه دارد./سایت جنایی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.