کد خبر : 47111 / /
/

ورود سامانه بارشی جدید به کشور | این استان ها برفی می شود

سازمان هواشناسی کشور از وزش باد و کاهش غلظت آلاینده‌های جوی در دامنه‌های جنوبی البرز طی روز جاری خبر داد و اعلام کرد: روز شنبه آینده با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، در غرب، شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور | این استان ها برفی می شود

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کل کشور و بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (پنجشنبه) در دامنه‌های جنوبی البرز به‌تدریج با وزش باد از غلظت آلاینده‌های جوی کاسته شود.

امروز همچنین در برخی نقاط شمال غرب، غرب و غرب سواحل خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

فردا (جمعه) بارش در گیلان و غرب مازندران رخ خواهد داد.

روز شنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی جدید به کشور در استان‌های واقع در غرب، شمال غرب و نیز در گیلان و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی بارش باران در برخی مناطق همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در نقاط کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش‌بینی شده است.

روز یکشنبه در برخی مناطق شمال غرب و سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش‌ها را خواهیم داشت.

روز دوشنبه در سواحل خزر ارتفاعات البرز و خراسان شمالی بارش پیش‌بینی می‌شود و در بقیه مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد شد.

امروز سواحل دریای خزر در استان گیلان و اواخر وقت جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

آسمان تهران امروز قسمتی ابری همراه با غبار پیش‌بینی شده است که به‌تدریج ابری همراه با وزش باد خواهد شد. بیشینه دما در پایتخت امروز ۱۶ درجه بالای صفر و کمینه ۷ درجه بالای صفر خواهد بود که باتوجه‌به وزش باد از آلودگی هوا کاسته خواهد شد./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.