کد خبر : 47027 / /
/

بیرون کشیدن اجساد 3 نفر از سد کرج بعد از 29 ماه | ماجرا چیست ؟

۲۸ سال پیش در چنین روزی اجساد غرق شده در سد کرج بعد از ۲۹ سال بیرون آورده شد.

بیرون کشیدن اجساد 3 نفر از سد کرج بعد از 29 ماه | ماجرا چیست ؟

روزنامه کیهان در ۱۴ آذر ۷۴ درباره این حادثه نوشت: اجساد ۳ نفر سرنشین یک دستگاه اتومبیل سواری پس از ۲۹ ماه از اعماق دریاچه سد کرج بیرون آورده شد.

به گزارش خبرنگار کیهان در ۴ تیر ۷۲، (۲۹ ماه قبل) یک دستگاه اتومبیل پیکان استیشن در نزدیکی ساختمان بسیج در جاده چالوس از جاده منحرف شده و به دریاچه سقوط کرد. در این حادثه ۴ نفر به اسامی جابر ۶۰ ساله، فرخنده ۵۲ ساله (همسر جابر)، نسرین ۲۲ ساله و الهام ۷ ساله به اعماق دریاچه سقوط کرده و غرق شدند.

بر اساس این گزارش علیرضا فرزند ۹ ساله این خانواده به طور معجزه‌آسایی با شکسته شدن شیشه اتومبیل و شنا کردن در آب از مرگ نجات یافت.

پس از چند روز از وقوع این حادثه جسد الهام از آب گرفته شد و اجساد ۳ نفر دیگر به همراه اتومبیل به عمق سد کرج فرو رفت. پس از گذشت ۲۹ ماه با کم شدن آب دریاچه سد کرج، با هماهنگی دهدار «آدران» و ماموران نیروی انتظامی نسا و با تلاش چندین ساعته غواصان محلی اتومبیل سواری به همراه اجساد ۳ نفر سرنشین آن توسط جرثقیل از دریاچه خارج شد.

اجساد این ۳ نفر به دلیل متلاشی شدن به بهشت سکینه کرج انتقال یافت و با کمک ماموران آتش‌نشانی از داخل اتومبیل خارج و به پزشکی قانونی کرج تحویل شد./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.