کد خبر : 46938 / /
/

قتل بی رحمانه مرد جوان به دست زن و شوهر شیرازی | جسدش را به آتش کشیدند

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: قاتل به همراه همسرش که مردی 31 ساله را به قتل رسانده بودند در شهرستان داراب دستگیر شدند.

قتل بی رحمانه مرد جوان به دست زن و شوهر شیرازی | جسدش را به آتش کشیدند

سرهنگ "حمید افرامن" در گفت‌وگویی، اظهار داشت: در 17 مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل همراه با سوزاندن جسد مقتول در یکی از محله‌های شهرستان داراب، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس داراب در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به همراه همسرش مقتول را به یکی از محله‌های این شهرستان انتقال و پس از بستن دست و پاهای وی، آن را آتش و به قتل می‌رسانند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی داراب از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از 50 روز قاتل 29 ساله به همراه همسر 23 ساله‌اش را شناسایی و آنان را در یکی از بخش‌های این شهرستان در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ "افرامن" با بیان اینکه متهمین در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کردند، گفت: بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه 110 اطلاع رسانی کنند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.