کد خبر : 46856 / /
/

وام فوری | وام فوری یک روزه | وام فوری ارزان

سه سوته وام فوری برای خرید کالا بگیر |ثبت نام وام فوری 150 میلیونی با کارمزد ارزان | پرداخت اقساط 6 تا 24 ماهه با درخواست مشتریان

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور حمایت از رونق تولید و اشتغال زایی و همچنین افزایش قدرت خرید مردم، طرح تسهیلاتی به نام «کالا کارت» ارائه کرده است. سقف این تسهیلات خرید کالا به 150 میلیون تومان می‌رسد.

سه سوته وام فوری برای خرید کالا بگیر |ثبت نام وام فوری 150 میلیونی  با کارمزد ارزان | پرداخت اقساط 6 تا 24 ماهه با درخواست مشتریان

وام فوری | وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده هطمیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

 وام فوری بدون سود بانکی

ثبت نام وام فوری 150 میلیونی خرید کالا

به گزارش رده، افرادی که مایل به دریافت وام 150 میلیون تومانی بانک مهر ایران هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. این تسهیلات سود ندارد و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید بدانند که تنها با مبلغ دریافتی امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد را دارند. ضمنا نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. بازپرداخت این تسهیلات با توجه به مدت زمان بازپرداخت منعطف است. با توجه به شرایط وام گیرنده امکان پرداخت اقساط شش ماهه، 9 ماهه، 12 ماهه، 18 ماهه یا 24 ماهه وجود دارد.

با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 513 هزار و 738 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 6 میلیون و 329 هزار و 720 تومان است. جمع رقم وام و سود آن نیز 157 میلیون و 889 هزار و 720 تومان خواهد بود.

نکات مهم که قبل از دریافت وام کالا کارت باید به آن توجه داشت

این تسهیلات تنها به منظور خرید اقساطی کالا پرداخت می‌شود و بانک در قبال محصولات خریداری شده وام گیرندگان مسئولیتی ندارد. همچنین این مجموعه مسئول بهای کالای مورد نظر و موجودی انبار فروشندگان و خدمات ارائه شده توسط پذیرندگان در طرح کالا کارت نخواهد بود. به همین دلیل وام گیرندگان باید قبل از درخواست و دریافت تسهیلات مذکور درخصوص پذیرنده‌ها نهایت دقت را به کار ببرند.

وام فوری

شرایط دریافت وام فوری ازدواج فرزندان بازنشستگان

اداره کل فرهنگی و اجتماعی این صندوق در پاسخ به سوالات بازنشستگان عزیز اعلام کرد: وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری شامل فرزندانی است که عقدنامه آنها در بازه زمانی اول فروردین ماه ۱۳۹۸ (۱۳۹۸/۱/۱) تاکنون ثبت شده و حداقل یک بار در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق ثبت نام کرده باشند.

پس از احراز شرایط دوره زمانی عقدنامه فرزند بازنشسته متقاضی، واجدین شرایط براساس مجموع وام های دریافتی از سایر تسهیلات این صندوق و میزان حقوق دریافتی (از کمترین حقوق به بیشترین حقوق) اولویت بندی شده اند.

برهمین اساس، پس از تامین اعتبار از سوی بانک عامل، این تسهیلات به تدریج طی ماه های آتی به حساب حقوقی متقاضیان واجد شرایط واریز خواهد شد.

گفتنی است، پس از پیگیری های انجام شده برای آغاز فرآیند پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، تعداد ۲هزار فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان در «نوبت اول» پرداخت شد و نوبت های بعدی در ماه های آتی پرداخت خواهد شد.

اقساط وام فوری فرزندان بازنشستگان

این تسهیلات با کارمزد سالانه ۴درصد و اقساط ۳۶ ماهه به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز می شود.

پیگیری وام فوری ازدواج فرزندان بازنشستگان

برای پیگیری وام ازدواج فرزندان بازنشستگان می توانید به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس https://eservices.cspf.ir/ مراجعه نمائید./ سلام نو

ثبت نام وام فوری 50 میلیونی با اقساط یک میلیونی

با توجه به مبلغ تسهیلات، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود میزان هر قسط 1 میلیون و 128 هزار و 953 تومان است. کل سود وام به 4 میلیون و 189 هزار و 731 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 54 میلیون و 289 هزار و 731 تومان خواهد بود.

بانک سرمایه بر مبنای ترویج فرهنگ قرض الحسنه، خلق ارزش و پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «نسیم سرمایه» را خلق کرده است. سقف این وام به 50 میلیون تومان می‌رسد.

بانک سرمایه بر مبنای ترویج فرهنگ قرض الحسنه، خلق ارزش و پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «نسیم سرمایه» را خلق کرده است. سقف این وام به 50 میلیون تومان می‌رسد.

آن دسته از مشتریان بانک سرمایه که مایل به استفاده از وام 50 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. متقاضیان تسهیلات باید به شعبه بانک ضامن رسمی ارائه بدهند. تسهیلات مذکور قرض الحسنه بوده و تنها وام گیرندگان باید کارمزد چهار درصدی آن را پرداخت کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات 36 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ تسهیلات، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود میزان هر قسط 1 میلیون و 128 هزار و 953 تومان است. کل سود وام به 4 میلیون و 189 هزار و 731 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 54 میلیون و 289 هزار و 731 تومان خواهد بود.

بانک سرمایه سال 1384 مجوز آغاز فعالیت خود را دریافت کرد. هدف از تاسیس این بانک ارائه خدمات نوین بانکداری، مدیریت بهینه منابع مالی سهامداران و سپرده گذاران و ارتقای توان مالی آن‌ها، توسعه و گسترش بانکداری الکترونیک، جذب و به کارگیری سرمایه‌های سرگردان و تخصیص بهینه ان برای تامین نیازهای مالی بخش‌های مختلف اقتصادی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری است.

این بانک در سال‌های فعالیت خود توانسته لوح سپاس پانزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی 97، نشان ویژه مدیریت بحران، لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی و …. را به دست آورد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.