کد خبر : 46526 / /
/

باربری رباط کریم - اتوبار رباط کریم -باربری در رباط کریم

 جهت ارتباط با باربری رباط کریم می توانید با تلفن 09123001289تماس بگیرید تا در سریعترین زمان و کمترین قیمت تمامی امور مربوط به اسباب کشی ، جابجایی اثاثیه و بار توسط بهترین اتوبار و باربری در رباط کریم انجام شود. اتوبار رباط کریم یکی از محله های منطقه 5 تهران است که با محله های بهارستان و ساکنین زیادی در آن سکونت دارند. ما خود را موظف به ارائه خدماتی شایسته و با کیفیت بالا با بهره گیری از پرسنل و کارگران مجرب و تجهیزات و خودروهای حمل بار به شما می دانیم. رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ، نظافت خودورها پس از هر سرویس ، جابجایی بار با کمترین هزینه ، تخفیف ویژه خدمات اسباب کشی راحت و بی دردسر منازل و قدمت 60 ساله ، اتوبار گیسو بار را به عنوان بهترین باربری رباط کریم بر سر زبان ها انداخته است. متاسفانه برخی افراد با سو استفاده از نام گیسو بار قصد فریب مشتریان را دارند ، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما قبل از شروع همکاری مجوز فعالیت و جواز کسب را چک کنید و مطمئن شوید که با نماینده اصلی شرکت گیسو بار طرف هستید. همچنین می توانید جهت سفارش باربری هم بصورت آنلاین و هم با مراجعه حضوری به شعبه غرب ما برای قرارداد رسمی اقدام نمایید.

Untitled

لیست و شماره باربری رباط کریم

باربری رباط کریم بار

09123001289

باربری رباط کریم تهران

09125637760

باربری وطن رباط کریم

09123066324

پایانه باربری رباط کریم

09372804681

 

زمانیکه صحبت از بهترین خدمات باربری در رباط کریم می شود باید فاکتورهای متعددی را ملاک قرار داد. اتوبار چه سابقه ای در حمل و نقل باری دارد؟ تعداد و تنوع خودروهای حمل بار چگونه است؟ میزان دریافت حق الزحمه و قیمت خدمات جابجایی بار و اسباب کشی چقدر است؟ اتوبار چه خدماتی و با چه کیفیتی ارائه می دهد؟ مسلما استفاده از کارگران ماهر و آموزش دیده ، نظارت مدیریت بر عملکرد پرسنل ، نظافت مستمر خودروها ، استفاده از تجهیزات سخت افزاری مدرن ، انجام کلیه امور حمل بار مبتنی بر استانداردهای روز دنیا ، عواملی هستند که نه فقط بازدهی کار را بالا می برند ، بلکه مستقیما در جلب رضایت کارفرما تاثیر دارند. یکی از معضلاتی که طی سال های اخیر به واسطه توسعه فضای مجازی با آن روبرو بوده ایم ، هجوم عده ای سودجو با نام اتوبار و باربری رباط کریم در گوگل بوده است که قصد دارند به هر نحوی شده مشتریان را متقاعد کنند که بهترین در این زمینه هستند ، در حالیکه نه مجوز رسمی دارند ، نه به امور تخصصی اثاث کشی و حمل وسائل منزل و بار مسلط هستند و نه از افراد آموزش دیده استفاده می کنند ، که در بسیاری موارد هم به درگیری کارگر و مشتری منجر می شود. آنچه ما به شما ارائه می دهیم:

انواع خودروهای حمل بار نیسان بار رباط کریم وانت بار رباط کریم

وانت ، نیسان وانت ، کامیونت ، خاور ، تعدد و تنوع خودرویی اتوبار ما را نشان می دهد که امکان اجرای هر نوع باربری در رباط کریم را میسر می کند. هیچ شرکت یا فردی نمی تواند ادعا کند که تنها با یک یا دو خودرو توانایی ارائه خدمات به کل تهران که هیچ ، حتی یک محله شهر را دارد. ما در هریک از شعب غرب ، شمال ، مرکز و شرق تهران ، چندین دستگاه خودرو لوکس آماده به کار داریم که پس از یک تماس شما به سرعت به محل اعزام خواهند شد

ارزان ترین قیمت باربری در رباط کریم

برای تعیین هزینه باید فاکتورهایی مثل مسافت ، تعداد بار ، نوع بار ، تعداد خودروی مورد نیاز و خدمات ارائه شده را ملاک قرار داد. با تمام این اوصاف اتوبار دارای مجوز که تحت نظر اتحادیه فعالیت می کند موظف است طبق نرخ مصوب هزینه دریافت کند زیرا در صورت تخلف در دفعات اول جریمه و در صورت تکرار لغو مجوز خواهد شد. گیسو بار دارای مجوز رسمی است و نه تنها به تعرفه مصوب اتحادیه پایبند است ، بلکه برای مشتریان خود تخفیف ویژه ای در نظر می گیرد که شامل کسر قیمت از کلیه سرویس های اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه ، حمل بار درون شهری و ارسال بار به شهرستان می باشد.

تضمین عدم آسیب به اثاثیه در باربری گلستان رباط کریم

اثاثیه و وسائل منزل در حین باربری در رباط کریم می توانند آسیب پذیر باشند. اما زمانیکه از کارگر اموزش دیده و تجهیزات پیشرفته و خودروهای لوکس برای این کار استفاده شود احتمال آسیب در حد قابل قبولی کاهش می یابد. اما ما پا را فراتر گذاشته ایم و امنیت اثاثیه شما را کاملا تضمین می کنیم ، حتی می توانید با انعقاد قرارداد خیال خود را از بابت این مورد کاملا آسوده کنید. یکی دیگر از مواردی که به شما کمک خواهد کرد ، بیمه باربری رباط کریم می باشد که توسط ما و همکاری با شرکت های بزرگ بیمه ای برای شما تنظیم می شود تا اثاثیه ، بار و به طور کلی فرآیند جابجایی بدون هیچ دغدغه ای انجام شود و در صورت خسارت کل مبلغ توسط بیمه تامین خواهد شد.

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

ما در تمام روز های سال و هر ساعت از شبانه روز که شما مایل باشید آماده حمل بار و باربری در رباط کریم ( چه بصورت درون محله ای ، چه درون شهری و حتی بین شهری و ارسال بار به شهرستان ) هستیم. هر ساعتی از 24 ساعت شبانه روز حتی روزهای جمعه و تعطیلات که تماس بگیرید ، از نزدیکترین شعبه خودرو و کارگر برای برای شما اعزام می کنیم و حتی در روزهای پرترافیک نیز کمتر از یک ساعت بعد در محل شما حاضر خواهند بود . جابجایی هایی که در شب انجام می شوند نیز نیاز به مجوز دارند که ما با مجوز رسمی هیچگونه محدودیتی در این زمینه نداریم.

 خاور باربری رباط کریم

شماره تلفن اصلی گیسو بار 09123001289می باشد که احتمالا این شماره را روی تمامی خودروهای ما در سطح شهر مشاهده کرده اید که نشان می دهد خودروها متعلق به برند اصلی هستند. بطور کلی این شماره تلفن را به خاطر بسپارید ، زیرا شرکت های بی نام و نشان و بدون مجوز امکان دریافت چنین شماره هایی را ندارند و همین عامل یک مهر تایید بر اصل و دارای مجوز بودن اتوبار است. اما جهت رفاه حل شما جهت برقراری ارتباط با بخش مشاوره و ثبت سفارش حمل بار و اتوبار می توانید با شماره تماس 09123066324نیز تماس بگیرید. همچنین جهت هماهنگی تمام محلات منطقه 5 مثل باربری پونک نیز می توانید با همین شماره ها تماس بگیرید.

آدرس اتحادیه باربری رباط کریم

رباط کریم ، خیابان پیام ، خیابان ((۱۰متری احداثی)) ، کوچه پیام سوم ، پلاک ۰ ، ساختمان اتاق اصناف ، طبقه منفی ۱ ، واحد ۴

باربری‌های تهران به دلیل وجود محدودیت‌های جغرافیایی و ترافیک شدید در شهر، با چالش‌های بسیاری در زمینه چیدمان بار مواجه هستند. بسیاری از باربری‌ها فضای محدودی دارند و قادر به نگهداری بارهای بزرگ وحجیم نیستند. این باعث می‌شود که برخی از بارها در محل‌هایی که برای آن‌ها مناسب نیستند، پوشیده شوند و این موضوع می‌تواند باعث آسیب‌هایی برای بار شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.