کد خبر : 33653 / /
/

آموت بار بهترین باربری نیسان بار بین شهری

آموت بار بهترین باربری نیسان بار بین شهری

آموت بار با توجه به گسترش خدمات خود به صورت سراسری و در راستای ارتقای خدمات خود در زمینه حمل و نقل داخلی ، به بزرگ‌ترین ناوگان سبک بار در ایران تبدیل شده است .

حمل ونقل و باربری آموت بار با مدیریت محمد درویشی نیا ، کار خود را با حمل و نقل داخلی و بین المللی آغاز کرد  و اکنون با توجه به نیاز مردم  برای انواع باربری بین شهری با نیسان بار در داخل کشور ، فعالیت خود را در زمینه نیسان بار بین شهری گسترش داده است . اکنون بیش از 34 نمایندگی آموت بار در سراسر کشور فعالیت دارند که در زمینه  نیسان بار و باربری بین شهری به ارائه خدمات می پردازند .

برای ارتباط با آموت بار می توانید با تلفن 02152901 تماس بگیرید .

با توجه به اینکه  خدمات باربری در زمینه حمل بارهای سبک بار بین شهری با وانت بار و نیسان بار در حال افزایش است ، آموت بار آماده ارائه تمام خدمات باربری سبک بار با نیسان بار به مشتریان گرامی در سراسر ایران است .

آموت بار ، خدمات باربری بین شهری با انواع نیسان بار را برای اولین بار در ایران به صورت شبانه روزی انجام می دهد .

 

 

باربری آموت بار بهترین و بزرگترین ناوگان وانت بار و نیسان بار در کشور

آموت بار با داشتن 64000 راننده فعال وانت بار و نیسان بار در سراسر کشور ، نخستین ناوگان سبک بار سازماندهی شده در سراسر ایران است ، به این صورت که در هر جایی از ایران باشید ، با ارزان‌ترین تعرفه حمل بار را می توانید کمتر از یک ساعت دریافت کنید و خیالتان آسوده باشد که بار شما با بیمه نامه معتبر و به صورت کاملا ایمن و سالم به مقصد خواهد رسید .

باربری بین شهری با باربری آموت بار

یکی از دغدغه های صاحبان اصلی بار ، پیدا کردن باربری ایمن و معتبر است . باربری و نیسان بار بین شهری آموت بار 30 سال سابقه در زمینه خدمات نیسان بار و باربری بین شهری دارد که مناسب ترین قیمت را برای حمل بار ارائه می دهد . به همین علت برخورداری از خدمات آموت بار برای تمام کسانی که یک بار از آن استفاده کرده‌اند ، تجربه فراموش‌نشدنی است .

آموت بار ، باربری بین شهری را با کیفیت مطلوب و کمترین زمان به صورت کاملا ایمن انجام می‌دهد . در این مجموعه به صورت شبانه روزی حمل بار با نیسان بار در سراسر کشور انجام می شود . تنها کافی است که در سامانه آموت بار اعلام بار کنید .

آموت بار کامل ترین ناوگان باربری سبک بار در ایران

آموت بار ، در هنگام حمل اثاثیه منزل و اداری و  باربری انواع کالاهای صنعتی ، تجاری ، تولیدی و وسایل مختلف مانند وسایل نمایشگاهی و سایر محموله‌ها ، خدمات بسیاری به مشتریان خود ارائه می دهد .  

از خدمات مربوط به حمل اثاثیه منزل ، بسته بندی اثاث است که توسط باربری و با نیروهای بسیار ماهر و به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود .

از دیگر خدمات آموت بار حمل خرده بار است . به صورتی که مشتری فقط هزینه حمل کالا را پرداخت می‌کند و دیگر نیاز به استفاده از نیسان بار دربستی نخواهد بود .

با استفاده از خدمات باربری آموت بار برای نیسان بار برگشتی ، مشتریان می توانند از تعرفه‌های مناسب آن برای باربری مقرون به صرفه و ارزان بهره‌مند شوند .

حمل وسایل سنگین نیز با انواع ماشین باربری در آموت بار انجام می شود . همچنین انواع محموله های خوراکی و کشاورزی ، تجهیزات صنعتی ، فرآورده‌های دامی با نیسان بار به صورت کاملا ایمن صورت می‌گیرد .  

 

نیسان بار بین شهری - باربری آموت بار

صدور بیمه نامه و بارنامه دولتی معتبر

باربری آموت بار به باربری ایمن شهرت دارد . باربری ایمن یکی از ویژگی‌های انحصاری باربری آموت بار است . در این شرکت تمام امور باربری با درخواست و رضایت مشتری براساس ارزش بار ، بیمه می‌شود . بیمه بودن بار در هنگام حمل و نقل دارای اهمیت و ضرورت بسیار بالایی است و همواره پیشنهاد می‌شود که صدور بیمه نامه جدی گرفته شود .

آموت بار صدور بیمه نامه معتبر را تضمین می کند که در هنگام وقوع حادثه مانند آتش سوزی، سرقت ، حوادث رانندگی و آسیب به محموله ، خسارت به صورت کامل پرداخت شود . به این صورت که اگر در اثر حادثه‌ یا آسیبی به بار وارد شود ، آموت بار تعهد می‌کند که مشتری بتواند به صورت کامل خسارت آن را دریافت کند .

باربری بین شهری با تعرفه ارزان

خدمات حمل و نقل آموت بار ، تمام امور باربری را با انواع ماشین باربری شامل نیسان بار و دیگر خودروهای حمل بار انجام می دهد . تعرفه باربری در آموت بار با توجه به نوع بار ، حجم بار ، مسیر مبدأ تا مقصد ، زمان بارگیری و تحویل ، نوع و تعداد ماشین باربری محاسبه می شود . باربری آموت بار همواره در تلاش است که خدمات باربری خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد .

لازم به ذکر است که مشتریان می‌توانند به صورت شبانه روزی و در هر جای ایران که باشند برای اطلاع از تعرفه‌های باربری آموت بار  با شماره 02152901 تماس بگیرند ، تا بتواند قیمت حمل بار را با بقیه باربری‌ها مقایسه کند . با این کار اطمینان حاصل خواهند کرد که آموت بار خدمات باربری خود را با پایین‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهد .

چشم انداز باربری آموت بار

باربری آموت بار در نظر دارد که بزرگ‌ترین ناوگان حمل بار در کشور را با ارتقای خدمات خود در بخش‌های مختلف داشته باشد . هدف باربری آموت بار ارائه خدمات با قیمت مناسب به متقاضیان حمل بار بین شهری و باربری با نیسان است که اغلب شرکت‌های خصوصی و دولتی ، کارگاه‌ها و کارخانجات تولیدی هستند . همچنین باربری آموت بار در نظر دارد که با گسترش خدمات خود نمایندگی‌های بیشتری در همه استان ها ایجاد کند و با افزایش ناوگان رانندگان خود در مسیر ارائه بهترین خدمات باربری قدم بردارد .

 

باربری تهران به شهرستان - باربری آموت بار

ویژگی‌های انحصاری باربری آموت بار

  • باربری ایمن و ارزان
  • قیمت‌دهی سریع و حقیقی
  • بزرگ ترین ناوگان سبک بار سازماندهی شده در کشور
  • 34 نمایندگی فعال در تمام نقاط ایران
  • 64.000 راننده نیسان بار فعال تا به امروز
  • ارائه دهنده خدمات باربری به صورت شبانه روزی با پشتیبانی 24 ساعته
  • پایین نگه داشتن نرخ و تعرفه حمل بار بین شهری
  • باربری تهران به شهرستان و سراسر ایران
  • صدور بارنامه برای اعلام وضعیت بار به صورت آنلاین
  • صدور بیمه نامه برای تمام امور باربری (با ارزش 1 میلیون تومان تا 100 میلیارد تومان)
  • ارسال راننده به مبدأ بارگیری کمتر از یک ساعت در سراسر کشور
  • پشتیبانی شبانه‌روزی بین شهری (برای نخستین بار در ایران)
  • ارسال ماشین باربری سالم از لحاظ فنی و مجهز به امکانات لازم برای باربری
  • حمل بار به تمام نقاط کشور
  • ارسال ایمن و تضمین حفظ سلامت بار
  • رعایت حقوق مشتریان و جلب رضایت و اعتماد آنها

با توجه به هوشمندسازی و مکانیزه شدن سامانه باربری و بروز رسانی ناوگان حمل و نقل برای مشاوره با کارنیل وب تماس بگیرید .

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.