کد خبر : 46435 / /
/

قیمت خودرو | قیمت خودرو جدید

کاهش قیمت ۵ میلیونی خودروی محبوب بازار | جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول

قیمت خودرو امروز، دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۴۰۲، همانند دو روز گذشته، تغییر چندانی ندارد. اغلب محصولات داخلی و مونتاژی در ثبات کامل به سر می‌برند و در بعضی از مدل‌ها افت و خیز اندکی مشاهده می‌شود.

کاهش قیمت ۵ میلیونی خودروی محبوب بازار | جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول

قیمت خودرو امروز، دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۴۰۲، تغییرات بسیار محدودی دارد و شرایط بیشتر خودروهای داخلی و مونتاژی، نسبت به روز گذشته با ثبات گزارش می‌شود.

نرخ دلار طی روزهای گذشته به زیر کانال ۵۱ هزار تومان بازگشته که همین امر، دلیلی بر ثبات و رکود در بازار خودروست. معاملات بازار به حدی کاهش یافته که طی چند هفته گذشته، اغلب خودروها تغییر قیمتی نداشته‌اند.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی از آغاز معاملات امروز، تغییرات چندانی ندارد؛ اما برخی از محصولات افت و خیز قیمتی ناچیزی را تجربه کرده‌اند.

پراید ۱۳۱ با مدل ۱۳۹۹ یکی از ارزان‌ترین خودروهای قابل خریداری در بازار است که پس از هفته‌ها ثبات قیمتی، سرانجام پنج میلیون تومان ارزان شد و به نرخ ۳۱۰ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۱۱ یکی دیگر محصولات ارزان‌قیمت سایپا به شمار می‌رود که همانند ۱۳۱، حدود پنج میلیون تومان افت قیمتی داشته و با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷i دنده دستی یکی دیگر از هاچ‌بک‌های محبوب بازار محسوب می‌شود که با افزایش دو میلیونی، به نرخ ۶۱۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای داخلی است که نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان ارزان شد و به ۷۳۵ میلیون تومان رسید.

4932574

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی، میزان تغییرات قیمتی به مراتب کمتر گزارش می‌شود.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که با افت پنج میلیون تومانی به نرخ ۷۱۵ میلیون تومانی روز گذشته درحال معامله است.

جک J۴ آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو با قیمت ۷۳۵ میلیون تومانی هفته گذشته خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم ۷ نفره با مدل ۱۴۰۱ از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که برخلاف روزهای گذشته ۱۰ میلیون تومان گران شده و با وارد کانال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شد.

2

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

اتفاقاتی همچون کاهش عرضه خودرو توسط خودروسازان و افزایش قیمت چشم‌گیر محصولات جدید داخلی که در گذشته می‌توانست تأثیر چشم‌گیری روی بازار خودرو داشته باشد، اکنون نمی‌تواند قیمت‌ها را نوسانی کند و اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی، نوسان قیمت چندانی را تجربه نمی‌کنند.

بنابراین رکود به وجود آمده در بازار خودرو آن‌چنان سنگین است که احتمالاً طی روزهای آینده نیز خبری از تغییرات قیمتی عجیب و غریب نباشد؛ اما باید در نظر داشت که بالا و پایین شدن نرخ دلار در بازار آزاد می‌تواند قیمت خودرو را مستقیماً تحت تأثیر قرار دهد./تجارت‌نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.