کد خبر : 46255 / /
/

تصادف زنجیره ای هولناک با 4 کشته و 7 مصدوم | در محور بیجار - زنجان اتفاق افتاد

4 کشته و 7 مصدوم در دو تصادف خونبار شهرستان بیجار برجا ماند.

تصادف زنجیره ای هولناک با 4 کشته و 7 مصدوم | در محور بیجار - زنجان اتفاق افتاد

از عصر دیروز تا ظهر امروز 17 تصادف شهری و برون شهری در سطح این شهرستان رخ داده است.

کلاف سردرگم جاده‌های بیجار با چاشنی بی‌احتیاطی رانندگان در هم آمیخته و تردد را با خطرات فراوانی توام کرده است.

از عصر دیروز تا ظهر امروز اخبار مختلف درباره  تصادف های گوناگون در دو محور بیجار - زنجان و بیجار - دیواندره مخابره می‌شود که کام یکایک شهروندان را تلخ کرده است.

محمدرضا باشوکی، رئیس فوریت و اورژانس پیش‌بیمارستان بیجار در این ارتباط در گفت‌وگو از انجام 17 ماموریت درون‌شهری و برون‌شهری خبر داد و اظهار داشت: از عصر دیروز تا صبح امروز 17 ماموریت به انجام رسیده که در این میان دو ماموریت شرایط ویژه‌تری را دارا بوده است.

وی افزود: نخستین حادثه در عصر دیروز حوالی ساعت 15 در محور بیجار - زنجان (سه راهی خورخوره) رخ داد و بلافاصله آمبولانس‌ها به محل حادثه اعزام شدند و هفت مصدوم به بیمارستان امام حسین(ع) بیجار منتقل شدند، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

باشوکی ادامه داد: ماموریت ویژه دیگر در حوالی یک بامداد رخ داد که در این تصادف یک دستگاه زانتیا و یک دستگاه پژوه پارس با یکدیگر برخورد کردند.

رئیس فوریت پیش بیمارستانی بیجار، افزود: در این تصادف متاسفانه سه سرنشین خودرو زانتیا بر اثر حریق و تک سرنشین خودرو پژو پارس بر اثر شدت جراحات جان‌باختند.

به گزارش خبرنگار تسنیم، جاده‌های بیجار با توجه به موقعیت پلی استراتژیک شهرستان و اینکه شاهراه اتصال سه استان همدان-کردستان و زنجان به یکدیگر محسوب می‌شود، نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری در خصوص اعتبارات ویژه برای دوبانده کردن و ترمیم مرمت جاده‌ها و پیگیری رفع نقاط حادثه‌خیز و نصب نشانه‌ها و علائم راهنمایی رانندگی است.

وضعیت جاده‌ها آنقدر نامناسب بوده که خانواده‌ایی در بیجار از گزند تصادفات و ولع جاده‌ها به خونخورای و گرفتن جان پیر، جوان، زن و کودک در امان نیست و روزانه با اخبارهای بسیاری در خصوص تصادفات مختلف در محورهای گوناگون شهرستان مواجه هستیم./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.