کد خبر : 44507 / /
/

بی احتیاطی پسر 16 ساله با مرگ زن جوان تمام شد ! | همه شوکه شدند !

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از جان باختن عابر پیاده به علت تصادف با یک دستگاه خودرو پژو در منطقه گلسار شهرستان رشت خبر داد.

بی احتیاطی پسر 16 ساله با مرگ زن جوان تمام شد ! | همه شوکه شدند !

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در منطقه گلسار شهرستان رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پژو به علت تخطی از سرعت مطمئنه با رانندگی فردی 16 ساله که فاقد گواهینامه است با عابر پیاده برخورد کرده، افزود: در این حادثه عابر پیاده که خانمی حدودا ۴۳ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تصریح کرد: کارشناسان علت تصادف را بی‌احتیاطی از جانب راننده سواری پژو، سرعت غیر مجاز و نداشتن گواهینامه اعلام کردند.

این مقام انتظامی در پایان از خانواده‌ها خواست از قرار دادن وسیله نقلیه حتی برای لحظه‌ای در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه به صورت جدی پرهیز کنند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.