کد خبر : 4606 / /
/

جاماندگان یارانه معیشتی بخوانند/یارانه معیشتی تیر کی واریز می شود؟

چهارمین یارانه معیشتی سال جاری ساعت ۲۴روز پنج شنبه ۱۰تیر۱۴۰۰ به حساب سرپرست خانوارهای مشمول واریز شد.

جاماندگان یارانه معیشتی بخوانند/یارانه معیشتی تیر کی واریز می شود؟

چهارمین یارانه معیشتی سال ۱۴۰۰ روز پنج شنبه ۱۰تیر ماه به حساب سرپرست خانوارهای مشمول واریز شد؛ احتمالا مرحله بعدی این یارانه نیز دهم مرداد ماه سال جاری واریز شود.

مبلغ این یارانه نیز مانند ماه‌های قبل بود و تغییری نداشت؛ اما باز هم مانند ماه‌های گذشته برخی از افراد اذعان داشتند که مبلغ واریزی کمتر از مبلغ اعلام‌شده بوده است؛ به طور کلی خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت کردند.

یارانه نقدی یارانه دیگری است که کمتر از ۱۰روز دیگر به حساب مشمولان واریز می‌شود؛ این یارانه مانند سال‌ها و ماه‌های گذشته ۴۵هزار تومان به ازای هر فرد است و اصلی‌ترین انتقاداتی که به یارانه نقدی وارد می‌شود، مساله ثابت بودن مبلغ آن طی سال‌های گذشته است؛ احتمالا زمان پرداخت این یارانه ۲۰تیر ماه خواهد بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مقرر شده تا یارانه نقدی و معیشتی به برخی از جاماندگان نیز تعلق گیرد؛ اما زمان ثبت نام هنوز مشخص نشده و افراد باید برای منتشرشدن جزییات منتظر بمانند. خواسته شده متقاضیان از مراجعه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها خودداری کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.