کد خبر : 45897 / /
/

وام | وام فوری | وام فوری بانکی | وام فوری بدون ضامن

اگر دنبال وام فوری هستید این فرصت را از دست ندهید | شرایط وام فوری ۲۰۰ میلیونی مخصوص تهرانی‌ها | برای ثبت نام وام اجاره اینجا کلیک کنید

وزارت راه و شهرسازی به بانک مرکزی پیشنهاد داده تا ۸۰ هزار میلیارد تومان به تسهیلات کمک ودیعه مسکن اختصاص دهد و به گفته‌ معاون وزیر راه و شهرسازی افزایش سقف تسهیلات فردی نیز در دستور کار قرار دارد.

اگر دنبال وام فوری هستید این فرصت را از دست ندهید | شرایط وام فوری ۲۰۰ میلیونی مخصوص تهرانی‌ها | برای ثبت نام وام اجاره اینجا کلیک کنید

ثبت نام وام فوری دولت آغاز شده و متقاضیان می‌توانند هرچه زود تر برای ثبت‌نام اقدام کنند. وام فوری هر بانک با بقیه بانک ها متفاوت است‌.خبرهای خوشی درخصوص پرداخت وام فوری بحساب یارانه بگیران به گوش می رسد. وام فوری این بانک شرایط عالی دارد که می‌توانید استفاده کنید. در ادامه به بررسی وام فوری اجاره می‌پردازیم.

وام فوری

سال گذشته ۴۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از سوی بانک مرکزی به تصویب رسید که نسبت به سال قبل از آن دو برابر شد. سقف تسهیلات ودیعه مسکن نیز در تهران ۲۰۰، مراکز استان‌ها ۱۵۰ و سایر شهرها ۱۰۰ میلیون تومان است. البته بعضا سخت‌گیری‌های برخی بانک‌ها در پرداخت وام اجاره باعث گلایه متقاضیان می‌شود.

اخیرا هادی عباسی‌اصل ـ معاون وزیر راه و شهرسازی - از مکاتبه وزارت راه و شهرسازی با بانک مرکزی برای افزایش سهمیه و میزان تسهیلات ودیعه مسکن خبر داده و گفته است: پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای افزایش تسهیلات ودیعه مسکن به ۸۰ همت به بانک مرکزی ارائه شده و باید در شورای پول و اعتبار در خصوص این پیشنهاد تصمیم گیری شود. همچنین از دیگر پیشنهادهای ارائه شده افزایش سقف تسهیلات فردی ودیعه مسکن است که این مورد نیز همزمان با افزایش تسهیلات ودیعه مسکن بررسی خواهد شد.

با وجود آن‌که دولت تلاش کرده با تامین منابع به مستاجران کمک کند، عملکرد برخی بانک‌ها در پرداخت وام اجاره انتقاد مسئولان را در پی داشته است. اواسط امسال حسین جنتی - مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران - گفت که چیزی قریب به یک هشتم متقاضیان دریافت وام اجاره موفق به اخذ این تسهیلات شده‌اند. او یکی از مهم‌ترین ارکان هزینه در سبد خانوار تهرانی‌ها را اجاره‌ بهای مسکن دانست و گفت: مقرر است در دولت سیزدهم در این خصوص کارگشایی بیشتری صورت گیرد. بنابراین بانک‌های عامل (بیش از ۲۰ بانک پرداخت کننده) باید همگام‌تر با مردم و دولت در این زمینه حرکت کنند.

طی سال‌های اخیر در کنار موانع سیستم بانکی در پرداخت وام اجاره، مستاجران با مشکلات دیگری همچون عدم همراهی صاحب‌خانه‌ها برای دریافت کد رهگیری و دریافت مبالغ قابل توجه از سوی بنگاه‌های املاک برای ارائه کد رهگیری مواجه بودند؛ موضوعی که در امسال توسط دولت برطرف و شرایط برای دریافت کد رهگیری رایگان فراهم شد.

آن طور که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده تاکنون ۳۷ هزار و ۵۷۳ قرارداد در سامانه املاک و مستغلات بین موجران و مستاجران منعقد شده و این تعداد توانسته‌اند کد رهگیری رایگان از این سامانه دریافت کنند.

متقاضیان برای دریافت کد رهگیری قرارداد اجاره باید به سامانه amlak.mrud.ir قسمت «سامانه ثبت رایگان اجاره مسکن» مراجعه کنند./ ایسنا

وام فوری طرح مهربانی

طرح‌ مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند تا سقف سه میلیارد ریال وام دریافت کنند.

در این طرح پرداخت وام قرض الحسنه بانک ملی ایران با عنوان طرح «مهربانی ملی» متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان (سه میلیارد ریال) وام دریافت کنند.

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در طرح مهربانی ملی هر یک از متقاضیان و واجدین شرایط دریافت وام، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه(اشخاص حقیقی و حقوقی) به صورت حضوری و غیر حضوری (در سامانه بام) و ارائه یک ضامن، وام خود را دریافت کنند.

شرایط ثبت‌نام وام فوری

این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از یک ماه تا ۱۲ ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را با کارمزد ۴ درصد و با بازپرداخت ۶ تا ۶۰ ماه را دارند.

لازم به ذکر است، متقاضیان این وام با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب – افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه / مهربانی) افتتاح حساب نموده و از مزایای این طرح بهرمند شوند.

تمام کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی که برای خرید کالاها کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از طرح تسهیلاتی «رفاه کالا» این مجموعه استفاده کنند. سقف این وام فوری ۱۰۰ میلیون تومان بوده و در قالب کارت اعتباری اعطا می‌شود.

وام فوری هر بانک با بقیه بانک ها متفاوت است‌. واریز وام فوری در مهر ماه به مردم به اوج خود رسید. خبرهای خوشی درخصوص پرداخت وام فوری بحساب یارانه بگیران به گوش می رسد. وام فوری این بانک شرایط عالی دارد که می‌توانید استفاده کنید. در ادامه به بررسی پرداخت وام فوری می‌پردازیم.

تمام کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی که برای خرید کالاها کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از طرح تسهیلاتی «رفاه کالا» این مجموعه استفاده کنند. سقف این وام ۱۰۰ میلیون تومان بوده و در قالب کارت اعتباری اعطا می‌شود.

به نقل از رده، اشخاصی که مایل به دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی خرید کالای بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه پرداخت کرده و فیش حقوقی خود را به مسئول تسهیلات ارائه بدهند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه فیش حقوقی است. حقوق متقاضی باید به اندازه‌ای باشد که ۶۰ درصد مبلغ وام را پوشش دهد. گذشته از این، متقاضیان باید ضامن نیز داشته باشند و به بانک ارائه بدهند. سود این تسهیلات ۱۵ درصد است و مبلغ اقساط طی حداکثر ۶۰ ماه به صورت خودکار از حساب وام گیرنده کسر می‌شود.

متقاضیان باید به این مورد دقت کنند که با وام دریافتی تنها امکان خرید کالاها و محصولات مختلف از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه را دارند و از وجه کارت اعتباری نمی‌توانند برای مورد دیگری استفاده کنند. افراد به منظور آگاهی از لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه می‌توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

هدف بانک رفاه از ارائه وام فوری چیست؟

مبلغ اقساط با توجه به سقف میزان وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، ۲ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۹۹۳ تومان است. کل سود تسهیلات به ۴۲ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۵۸۱ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۱۴۳ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۵۸۱ تومان است.

بانک رفاه با ارائه این طرح تسهیلاتی به دنبال حمایت از مشتریان و شرکت‌های تولیدی و توزیع کننده کالاها و محصولات داخلی است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.