کد خبر : 4572 / /
/

گمانه زنی های جدید درباره قیمت سکه/قیمت سکه چقدر شد؟

سرعت قیمت سکه در آستانه ۱۱ میلیونی شدن کند شد. سکه امروز به قیمت دلار توجه ویژه ای دارد از آن سو قیمت دلار برای رشد نیازمند تحریک قیمت درهم است.​

گمانه زنی های جدید درباره قیمت سکه/قیمت سکه چقدر شد؟

قیمت سکه امامی با تردید از مقاومت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی عبور کرد، ولی از اواخر روز چهارشنبه، سرعت رشد فلز گران بهای داخلی کند شد. کاهش سرعت رشد سکه و عقب گرد از نزدیکی محدوده ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی موجب شد که برخی از معامله گران از برگشت قیمت این فلزگران بها به محدوده های قیمتی پایین تر سخن بگویند. حداقل می توان گفت انتظارات برای فتح مرز ۱۱ میلیون تومانی در بازار سکه کاهش پیدا کرده است. البته دو عامل می تواند سکه بازان را به شکست یک سطح مقاومتی دیگر خوشبین کند. اولی صعود بهای دلار به بالای مقاومت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومانی و دیگری رشد قیمت اونس طلا به بالای مرز هزار و ۸۰۰ دلار.

سکه در روزهای اخیر توانست با اهرم افزایش قیمت دلار رشد قابل توجهی را تجربه کند و این سناریو می تواند در روزهای بعد نیز ادامه پیدا کند. با این حال، فلز گران بهای داخلی بدون رشد قیمت دلار بعید است که بتواند از مقاومت ۱۱ میلیون تومانی عبور کند. در این میان، گفته می شود که در روزهای اخیر توجه سکه بازان به نوسانات نرخ حواله درهم نیز بیشتر شده است. برخی بازیگران باتجربه بازار می گویند، اگر نرخ حواله درهم به بالای خط ۷ هزار تومان نفوذ کند، سرعت رشد در بازار سکه قابل توجه خواهد شد، چرا که سایه احتیاط بسیاری از معامله گران داخلی کنار خواهد رفت. درهم روز چهارشنبه تا حدی توانست بالای محدوده ۶ هزار و ۹۰۰ تومانی قرار بگیرد ولی شکست خط ۷ هزار تومانی نیاز به تقاضاهای حواله ای بیشتری دارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.