کد خبر : 37154 / /
/

رهایی گروگان 34 ساله از دست گنگسترها | سه نفر دستگیر شدند

​سرهنگ جوکار جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان انگیزه اصلی گروگانگیران را اختلافات مالی عنوان کرد و افزود: متهمان با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

رهایی گروگان 34 ساله از دست گنگسترها | سه نفر دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۳۴ ساله خبر داد و گفت: یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۳ تیر جنگی از متهمان دستگیر شده کشف شد.

سرهنگ مرتضی جوکار اظهار داشت: تیم عملیاتی یگان امداد زاهدان حین کنترل خودروهای عبوری در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان، به یک دستگاه خودروی پژو پارس با چهار نفر سرنشین مشکوک شدند و اقدام به متوقف کردن این وسیله نقلیه کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این هنگام یکی از سرنشینان خودرو به محض رویت پلیس با حالتی مضطرب، گروگانگیری خود توسط سه نفر از سرنشینان دیگر خودرو را اعلام می‌کند.

وی با اشاره به حساسیت موضوع و انجام عملیات دقیق پلیسی در این راستا گفت: سه نفر متهم با سرعت عمل ماموران پلیس حاضر در صحنه دستگیر شدند و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و 13 تیر جنگی نیز از متهمان کشف شد

سرهنگ جوکار انگیزه اصلی گروگانگیران را اختلافات مالی عنوان کرد و افزود: متهمان با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.